Gå til innhold

Finnes det flere som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 40, og har aldri hatt skikkelig god sex. Føler egentlig bare litt "trykk" ved penetrering, og berøring av klitoris synes jeg bare er overfølsomt og ekkelt. Sex kan være hyggelig og nært i et forhold, og da liker jeg det, men ikke på grunn av fysisk nytelse. Forstår virkelig ikke hva alt pratet om nytelse handler om. Mener på ramme alvor at det ikke hadde gjort meg stort å bli omskåret (altså fjernet klitoris, ikke sydd igjen). Den er ubrukelig.

Anonymkode: 460a1...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må øve alene å finne ut hva du syns er godt. Jeg liker heller ikke direkte stimuli på klitoris, men stimulering rundt er verdig bra. 

Anonymkode: 900de...a4f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må øve alene å finne ut hva du syns er godt. Jeg liker heller ikke direkte stimuli på klitoris, men stimulering rundt er verdig bra. 

Anonymkode: 900de...a4f

Jeg har prøvd i ca. 30 år. Det er bare ikke godt. 

Skrevet

Vi er tydeligvis forskjellig. Jeg elsker å bli stimulert på klitoris og jeg elsker sex.

Anonymkode: c40f2...a02

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi er tydeligvis forskjellig. Jeg elsker å bli stimulert på klitoris og jeg elsker sex.

Anonymkode: c40f2...a02

Ja, da er vi forskjellige. At det finnes mange som deg vet jeg jo. Jeg lurte på om det er flere som meg.

Skrevet

Har du prøvd å onanere på egenhånd? Vibrator?

Anonymkode: 8c0c4...687

Skrevet

Eller, kanskje et bedre spørsmål: Har du noengang fått en orgasme?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eller, kanskje et bedre spørsmål: Har du noengang fått en orgasme?

Ja. Men det føles egentlig ikke særlig godt, og prosessen med å komme dit er bare irriterende og anstrengende, ingen nytelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...