Gå til innhold

Er sånne innlegg greit?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Ettersom videoene er hentet fra Youtube og det ikke er identifisering av privatpersoner (men offentlige personer som driver med denne sporten i blant annet USA) har vi latt den stå enn så lenge. Om det går over til å bli veldig groteske ting, beskrivelser eller at videoene viser nærbildet av døde mennesker eller lignende vil vi ikke godta det.

Vi følger med på tråden.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2018 den 15.39, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Ettersom videoene er hentet fra Youtube og det ikke er identifisering av privatpersoner (men offentlige personer som driver med denne sporten i blant annet USA) har vi latt den stå enn så lenge. Om det går over til å bli veldig groteske ting, beskrivelser eller at videoene viser nærbildet av døde mennesker eller lignende vil vi ikke godta det.

Vi følger med på tråden.

Hanne Mari, forumansvarlig

Mener du at den fortsatt er innafor?

Anonymkode: 02748...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt en runde med tråden, og slettet beskrivelser av ulykkesforløp samt den verste videoen (den som ble beskrevet). Jeg har også fjernet bilder som har opphavsrett. Ellers er den innefor.

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pashla skrev:

Det er vel strengt tatt litt for dårlig. Da har dere noen huller i reglementet...

Det sier jeg og, Merkelig at de fleste brukerene her, ser noe som ikke moderatorene ser

Anonymkode: 02748...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått gjennom reglene våre i detalj for å se om det var noe jeg kunne ta den på, siden vi ikke har direkte forbud mot å poste youtube-videoer som ellers ikke bryter med noen regler.

Men! Jeg tenkte at jeg kan ta den under: Vi forbeholder oss retten til å slette/endre innlegg vi vurderer at bryter med reglene, eller som har innhold Barn i magen/Din baby ikke ønsker å assosieres med. 

Så det betyr at jeg fant en regel jeg kunne bruke, og har fjernet tråden.

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Jeg har fått gjennom reglene våre i detalj for å se om det var noe jeg kunne ta den på, siden vi ikke har direkte forbud mot å poste youtube-videoer som ellers ikke bryter med noen regler.

Men! Jeg tenkte at jeg kan ta den under: Vi forbeholder oss retten til å slette/endre innlegg vi vurderer at bryter med reglene, eller som har innhold Barn i magen/Din baby ikke ønsker å assosieres med. 

Så det betyr at jeg fant en regel jeg kunne bruke, og har fjernet tråden.

Hanne Mari

👍

Anonymkode: 02748...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...