Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Fikk en sånn jakke til jenta på 7 år. Men, blir ikke den jakka veldig kald? Det er jo ikke noe fór inni den. Eller isolerer den godt alikevel? Anonymkode: 59ec7...2a7
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Hvis det ikke er for i (insulated), er det vel en skalljakke og ikke beregnet som vinterjakke!?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 31 minutter siden, moota m storebror&lillebror skrev: Hvis det ikke er for i (insulated), er det vel en skalljakke og ikke beregnet som vinterjakke!? Nei, vet det ikke er en vinterjakke da. Det er en vår/høstjakke. Men, den er liksom så "hard". Og vårjakke har jo også ofte et slags fór. Enten netting eller andre typer. Denne har ikke det. Hi Anonymkode: 59ec7...2a7
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Jeg liker heller ikke de nye Bergans skalljakkene og noen av de med for. De er for harde som du skriver. Jeg kjøpte faktisk et annet merke et par ganger og fikk tak i noen fint brukte eldre modeller. Nå er de så store at de bruker voksenmodellene og da er utvalget større.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 46 minutter siden, moota m storebror&lillebror skrev: Jeg liker heller ikke de nye Bergans skalljakkene og noen av de med for. De er for harde som du skriver. Jeg kjøpte faktisk et annet merke et par ganger og fikk tak i noen fint brukte eldre modeller. Nå er de så store at de bruker voksenmodellene og da er utvalget større. Må nok se etter et annet merke, ja. Virker ikke isolerende i det heletatt. Kan jo være kjølig på høsten, og skjønner ikke at denne jakka kan være noe å bruke i det heletatt. Må evt ha noe under da, men det slurves det for mye med på skolen😉 Hi Anonymkode: 59ec7...2a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå