Gå til innhold

Frustrerende med uklare graviditetstester


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes faktisk det burde vært forbudt å selge så utydelige graviditetstester som de fleste vi har på markedet i dag. Det mest irriterende er at alle leverandører av disse strek-testene jo markedsfører med at de er så utrolig enkle og tydelige å lese. Det er jo nettopp dette de IKKE er. Noen ganger er jo en veldig utydelig svak strek tegn på tidlige graviditetshormoner og positiv test, imens andre ganger bare en ‘falsk ‘skyggestrek som det så fint kalles. Men da er vi jo egentlig like langt då! Puh! Blir både litt sint og frustrert her. En graviditetstest er jo tross alt en svært både viktig og alvorlig test som har veldig mye å si for livet til personen som tar den. På godt og vondt. Og da burde der ikke være rom for tolkning eller uklarhet mener jeg.

Andre som har tenkt det samme?

Fra nå av er det bare digital testing her. Og så håper jeg utviklingen av de enklere og rimeligere testene snart kommer seg litt. Og at det ikke lengre vil være noe som kalles ‘falsk skyggestrek! Og i mellomtiden kunne de dessuten godt vært litt mer ærlige i bruksanvisningen..og nevnt at det faktisk er lett å bli usikker på resultatet fordi de positive svake strekene kan forveksles med en falsk skyggestrek😳😒😤

 

Anonymkode: e3e8b...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...