GĂ„ til innhold

Jeg klarer det bare ikke🙁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har hatt det tĂžft en lang periode.

For et par mnd.siden ble vi enige om en pause, men sÄ fant vi ut at vi skulle prÞve Ä fortsette Ä se hvordan ting gÄr mtp at vi har barn osv....

Greia er...jeg klarer ikke ha sex med han, jeg er helt fortvilt!Klarer ikke tenne pÄ han!FÞler meg som et grusomt menneske, men det gÄr bare ikke!

Han er trygg og god som familiemann, men jeg kan ikke leve uten sex og nÊrhet.Noen veldig gode rÄd?Kanskje noen som har hatt det likt?

Anonymkode: b2e85...be6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere kjÊrestetid? En og annen kveld hvor barna har barnevakt? Der dere kane gÄ pÄ dater, bare vÊre dere to? Jeg lever lenge pÄ disse dagene, de gjÞr veldig godt. 

Anonymkode: f1313...0c7

Skrevet

Takk for svarâ˜șVi har ikke mye kjĂŠrestetid nei, kun etter barna er lagt seg og da er man sĂ„ slitne selv at da vil man ogsĂ„ bare legge seg🙈Kanskje god ide med Ă„ gĂ„ pĂ„ date...det skal vurderes altsĂ„đŸ‘ŒđŸ»â˜ș

Skrevet

Tenner du ikke pÄ HAM eller tenner du ikke i det hele tatt?

Hvis du ammer eller gÄr pÄ hormonell prevensjon kan svaret ligge der. 

Har dere mange konflikter er jo det ogsÄ en forklaring pÄ at du ikke Þnsker nÊrhet. 

Anonymkode: 003f4...cfb

Skrevet

Jeg har det pĂ„ samme mĂ„te😔 FĂžlelsene mine for mannen er helt vekk, og jeg har virkelig ikke lyst pĂ„ han.. PrĂžver av og til for Ă„ se om det kan fĂ„ igang noe i meg, men det hjelper ikke. Jeg fĂžler meg som verdens stĂžrste dritt, som avviser hele tiden, men jeg orker ikke Ă„ tvinge meg gjennom noe jeg ikke har lyst til.

SĂ„ jeg har ingen rĂ„d, men forstĂ„r hvordan du har det. HĂ„per pĂ„ noen solskinnshistorier her🙃

Anonymkode: bac80...506

Skrevet

Jeg onanerte for Ä fÄ igang den seksuelle lysten, sÄ kom lysten pÄ mannen etterhvert.. 

Anonymkode: e37ee...6a8

Skrevet

Har heller ikke lyst pÄ min mann. Han har avvist meg i sÄ mange Är og rygget unna ved forsÞk pÄ nÊrkontakt at jeg ikke klarer Ä vÊre intim med han lengere.. jeg slipper heldigvis Ä tenke pÄ det, for han kommer ikke med tilnÊrmelser heller.. men nÄ er det 15 mnd siden vi sist hadde sex, og jeg mÄ ta stilling til om jeg klarer dette resten av livet mitt. Jeg kunne drept for litt nÊrhet og hudkontakt! 

Anonymkode: e029c...c13

Skrevet
PĂ„ 22.8.2018 den 17.33, Anonym bruker skrev:

Har heller ikke lyst pÄ min mann. Han har avvist meg i sÄ mange Är og rygget unna ved forsÞk pÄ nÊrkontakt at jeg ikke klarer Ä vÊre intim med han lengere.. jeg slipper heldigvis Ä tenke pÄ det, for han kommer ikke med tilnÊrmelser heller.. men nÄ er det 15 mnd siden vi sist hadde sex, og jeg mÄ ta stilling til om jeg klarer dette resten av livet mitt. Jeg kunne drept for litt nÊrhet og hudkontakt! 

Vi klarer ikke snakke sanmen heller, sÄ vi kommer ingen vei.. har prÞvd Fvk, men det hjelper heller kkke.. hva gjÞr man!? 

Skrevet

Vi hadde bare sex 4-5 ganger de siste to Ärene. Jeg har avvist og samtidig forklart at jeg har behov for kommunikasjon utover hverdagslogistikk samt nÊrhet for Ä ha lyst. 

Han kunne ikke leve med det, sÄ han var utro. Jeg kunne ikke leve med manglende kommunikasjon og nÊrhet, ei heller hans utroskap, sÄ jeg ba om separasjon.

Anonymkode: ae3c9...aa0

Skrevet
PĂ„ 21.8.2018 den 23.42, Anonym bruker skrev:

Takk for svarâ˜șVi har ikke mye kjĂŠrestetid nei, kun etter barna er lagt seg og da er man sĂ„ slitne selv at da vil man ogsĂ„ bare legge seg🙈Kanskje god ide med Ă„ gĂ„ pĂ„ date...det skal vurderes altsĂ„đŸ‘ŒđŸ»â˜ș

Ikke vurder det... GJØR DET ! Hehe. 

Vi har hatt det tÞft lenge nÄ. Vi skal alltid vÊre sammen, men vi er jo ikke kjÊrester lenger ! Bare to utslitte foreldre til to smÄ. 

Vi fikk endelig barnevakt herom dagen. FÞrste date pÄ nesten 2 Är! Vi spiste middag pÄ en fin restaurant, gikk pÄ kino, gikk gatelangs i byen og hadde sex da vi kom hjem haha. 

Vips ! SĂ„ fĂžltes det ut som om vi var 20 Ă„r igjen 😁 sĂ„ lite skulle til! Ble nyforelska med engang. Endelig var vi oss selv igjen. Endelig kunne vi bry oss om hverandre. SĂ„ nĂ„ er jo jobben Ä ha den gode fĂžlelsen pĂ„ hverdagene ogsĂ„. 

Man mÄ jobbe i forholdet ass ! Vi har vÊrt slÞve og latt det skure og gÄ. 

Men ta dere en tur ut til helga ! Ring barnevakten NÅ đŸ€—

Anonymkode: 2f493...8c0

Skrevet

Sex avler sex. Hvis det har gÄtt én mnd uten sex, er det vanskelig Ä begynne med det igjen. Litt kleint. Men her ender det alltid med sex hvis jeg ligger tett inntil han pÄ sofaen. SÄ hvis jeg bare gidder Ä vÊre nÊr han, sÄ blusser fÞlelsene opp raskt. Har vi sex en kveld, har vi det gjerne 4 dager i uka. Men hvis det blir opphold, sÄ gÄr det lang tid fÞr det blir noe. 

Et tips, begyn med smÄ ting. En klem. Stryke pÄ ryggen. Blikk. SÄ blir det lettere Ä ha sex, enn Ä bare gÄ fra 0- 100. 

Anonymkode: 2f493...8c0

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...