Gå til innhold

Barnehage, bursdag og ferie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde bhg gjøre noe for å markere bursdagen til de som har hatt i ferien? Når de kommer tilbake, altså? Eller går barna rett og slett glipp av alt bursdagsrelatert hvis de ikke er tilstede på selve dagen? 

Anonymkode: 605b0...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagen her markerer det når barnet er tilbake. 

Anonymkode: 75d86...27b

Skrevet

Pleier å ha oppsamlingsbursdsg etter ferien. Men du bør nok spørre om det. Det er lett for barnehagen å glemme hvem som har hatt bursdag i ferien.

Anonymkode: 322c3...b2a

Skrevet

Vi tar det etterhvert spm de er tilbake i bhg

Anonymkode: 2000f...2f1

Skrevet

Vi tar det etter ferien. 

Skrevet

Hos oss markerer vi bursdagen til de som har i ferien før ferien. Jobber på småbarn og det kan bli litt mye å skulle få all oppmerksomhet og fokus ved start i ny gruppe, derfor gjøres det sånn. 

Anonymkode: 3ab59...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...