Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Burde bhg gjøre noe for å markere bursdagen til de som har hatt i ferien? Når de kommer tilbake, altså? Eller går barna rett og slett glipp av alt bursdagsrelatert hvis de ikke er tilstede på selve dagen? Anonymkode: 605b0...fed
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Barnehagen her markerer det når barnet er tilbake. Anonymkode: 75d86...27b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Pleier å ha oppsamlingsbursdsg etter ferien. Men du bør nok spørre om det. Det er lett for barnehagen å glemme hvem som har hatt bursdag i ferien. Anonymkode: 322c3...b2a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #4 Skrevet 21. august 2018 Vi tar det etterhvert spm de er tilbake i bhg Anonymkode: 2000f...2f1
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #6 Skrevet 21. august 2018 Hos oss markerer vi bursdagen til de som har i ferien før ferien. Jobber på småbarn og det kan bli litt mye å skulle få all oppmerksomhet og fokus ved start i ny gruppe, derfor gjøres det sånn. Anonymkode: 3ab59...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå