Gå til innhold

Veldig uklar strek på graviditetstest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har gått og kjent på flere ganske tydelige graviditetssymptomer i flere dager allerede, til tross for at det enda er ca 3 dager til forventet mens. I dag da jeg kjente sterke strålinger i brystvortene (kun opplevd tidligere når jeg har vært gravid), så klarte jeg likevel ikke å vente lengre og tok en billig enkel graviditetstest. Og disse skal jo egentlig ikke tas før etter forventet mens. Den brukte en liten evighet på å bli klar, men etter 4 min var der kun EN sterk rød strek..altså negativt resultat. Jeg tenkte at dette jo var ganske tydelig og klart svar, men at jeg likevel skal forsøke en ny test om noen dager om ikke mensen har kommet. 

SÅ, altså for knapt en time siden da jeg skulle kaste testen, skimter jeg plutselig en kjempesvak lyserosa strek til. Den er så svak at jeg fortsatt nesten er usikker på om det bare er innbilning🙈 Det er slik at om jeg tar bilde av den, så viser det ikke. Men spurte samboer og han mente der var en veldig utydelig svak strek der.

Så da er spørsmålet mitt. Kan det være at dette er et tegn på at der finnes ørlitegrann graviditetshormoner her? Eller kan det være noe galt med den kjipe og billige testen, som gjør at jeg skimter denne streken.

Hilsen hu som snart sprekker i spenning😱😅

Anonymkode: 98bb5...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...