Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Jeg er 26 år gammel og veier 82kg.. medium beinbygning, men har lagt på meg 20kg på rundt 5 år.. har prøvd alt! Prøvde nutrilett diett for 4 år siden og gikk ned 10kg men selvfølgelig kortvarig.. ser ikke akkurat tjukk ut men "kraftig"(er 168-170høy). Lastet ned lifesum appen, ligger på Max 1200 kcal daglig selv om appen sier jeg skal ligge på 1600kcal. Trener hjemme 30min, 5x uka (70 situps, 70 squats, 70 wall pushups, 40 leglifts,1.10min planke) går tur 40min daglig og sørger for at jeg har motstand på slutten av gåturen (oppover bakker). Har gått ned 3kg siden februar men vekta står nå fast. Noen som vet om jeg kan få hjelp hos lege for videre fremgang? Mamma, ei søster og bestemor hadde diabetes så jeg vil ikke havne der, som er ett av målene mine. Merker at kondisen er myyye bedre men vekta står på stedet hvil. Skulle ta blodprøver hos lege for et par år siden for en sjekk, men når de skulle måle stoffskifte holdt jeg på å svime av så ble aldri tatt.. Noen tips? Nutrilett dietten er bare på litt over 600kcal daglig og funker dårlig nå som at det er skolestart og jeg blir sulten innen kort tid. Til lunsj kan jeg spise en go morgen bar, eller enn salat men er fremdeles på stedet hvil 😔 vil si at jeg spiser sunt ellers (mye grønnsaker, laks, svin, sjeldent biff)aldri vært noe frokost menneske så derfor blir det en shake. Er redd for problemer med stoffskiftet akkurat nå. Familiemedlemmer er ikke akkurat slanke de heller, så er vel mye genetikk inni bildet, men jeg føler meg veldig dårlig med meg selv. Råd vær så snill? Kan legen hjelpe? Er redd for å komme til lege og at vedkommende ikke skal ta meg seriøst da alle jeg kjenner sier at det er umulig at jeg veier så mye.. målvekt er 60kg.. Anonymkode: 29995...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå