Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 I år skulle 6-åringen starta den 10+ år lange skoleganga si, men sånn blei det ikke. Hva i huleste er vitsen med å sløse vekk så mye tid på å samle opp karakterer som ikke kommer til å bety noe som helst i det virkelige liv? Barn lærer best av seg sjølv, ikke foran en fremmed voksen som spyr ut "fakta". Sånn har det alltid vært, og sånn vil det alltid være. Åssen tror du folk lærte seg å telle, skrive, lese, etc. før skolepropagandaen oppstod? Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å sørge over de stakkars nabobarna og de grusomme framtidene foreldrene deres har satt klar vei til. UTDANNING ER POENGLØST! Anonymkode: 7c8ec...a70
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #2 Skrevet 20. august 2018 Gratulerer med å være en ubrukelig forelder 😂 Anonymkode: 82aab...8ba
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #3 Skrevet 20. august 2018 Og du skal være hjemme og undervise barnet i 10 år,.....? Eller...? Bor du på øya Tikopia? Anonymkode: 29014...b2e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #4 Skrevet 20. august 2018 Ok. Hva slags utdanning har du og hvorfor startet ikke 6 åringen på skolen? Du vet det er skole plikt og skolerett i Norge? Anonymkode: fff7b...a3e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #5 Skrevet 20. august 2018 Eh, du kunne kanskje ha godt av litt utdanning eller? Anonymkode: 8cf9d...c68
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #6 Skrevet 20. august 2018 Så talentløs trollingen har blitt her inne. Det er jo ikke noe gøy når man ikke en gang klarer å tro bitte litt på at det er sant! Anonymkode: 6e1f7...f3e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #7 Skrevet 20. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så talentløs trollingen har blitt her inne. Det er jo ikke noe gøy når man ikke en gang klarer å tro bitte litt på at det er sant! Anonymkode: 6e1f7...f3e Enig. Bra trolling klarer å engasjere og krever at hi deltar selv i å drive tråden frem. Trolling som er så overdrevet at det er innlysende tull går fort på trynet Anonymkode: 82aab...8ba
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #8 Skrevet 20. august 2018 Som jeg trodde, en gjeng hjernevaskede propagandaslukere kunne aldri forstått hvor skadende skolegang er for barn. Anonymkode: 7c8ec...a70
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #9 Skrevet 20. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Som jeg trodde, en gjeng hjernevaskede propagandaslukere kunne aldri forstått hvor skadende skolegang er for barn. Anonymkode: 7c8ec...a70 Ekstremt skadende ja🤣🤣 Anonymkode: 64cc8...76d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #10 Skrevet 20. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som jeg trodde, en gjeng hjernevaskede propagandaslukere kunne aldri forstått hvor skadende skolegang er for barn. Anonymkode: 7c8ec...a70 Kom igjen, fortell oss hva slags skader man får av å ta utdanning? Anonymkode: 82aab...8ba
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #11 Skrevet 20. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som jeg trodde, en gjeng hjernevaskede propagandaslukere kunne aldri forstått hvor skadende skolegang er for barn. Anonymkode: 7c8ec...a70 Du tenkte at det skulle fyre i gang diskusjonen...? Ærlig talt, trolling er jo gøy! Men du må gjøre det mulig å engasjere seg. Man gidder jo ikke å bruke tid på noen som like gjerne kunne skrevet: "Jeg kjeder meg. Underhold meg!" Anonymkode: 6e1f7...f3e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #12 Skrevet 20. august 2018 Rett og slett uintelligent trolling. Få ting er kjedeligere. Anonymkode: 7f83b...6f2
MammantilNurket Skrevet 20. august 2018 #13 Skrevet 20. august 2018 Næææ ... slapp av. Kid’en kommer garantert til å droppe ut i løpet av første gym.
Merdee Skrevet 20. august 2018 #14 Skrevet 20. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ok. Hva slags utdanning har du og hvorfor startet ikke 6 åringen på skolen? Du vet det er skole plikt og skolerett i Norge? Anonymkode: fff7b...a3e Du er ikke klar over at dette også kan innebære hjemmeskole? For å svare deg tross det jeg tror er trolling HI: Utdanning er aldri verdiløst, og grunnleggende utdanning er både et gode vi bør være glade for å ha tilgang på, og nærmest et must i dagens samfunn. Videre skolegang etter dette har også stor verdi, enten den består av fagbrev eller mastergrad. Men det vil samtidig alltid være noen som klarer seg bra til tross for mangel på dette også; de starter f.eks kanskje et firma som lykkes, får jobb som erfaringskonsulenter eller er selvlært med etterspurt spesialkompetanse. Barneskoleeleven som hacket skolenes datasystem for noen uker siden for å bevise at de burde ta advarselen hans om sikkerhetshull alvorlig, han har nok allerede nå arbeidsgivere som står i kø for å fatt i ham ;). Men for flertallet vil skolegang gjerne ha mye å si for hvilke muligheter fremtiden vil by på.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #15 Skrevet 21. august 2018 Hi, du har så rett. 10 år på skolebenken beit i alle fall ikke så veldig på deg. Så hvorfor gi seksåringen en sjanse? Anonymkode: cee05...04a
Mamsemums Skrevet 21. august 2018 #16 Skrevet 21. august 2018 Jepp, hvem vil vel ikke opereres av en selvlært kirurg eller kjøre over broen til han som bygde pinnebroer fra han 5 til 15 år og så seg selv som utlært? Eller få regnskapet gjort av hun som kan telle helt til 100 (som mamma lærte henne helt selv)!!!!!! For ikke å snakke om den gode samfunnsøkonomien det blir om alle foreldre slutter å jobbe og i stedet er hjemme og underviser barna selv. Hvorfor ha spesialiserte oppgaver utført av eksperter? Blindtarmbetennelse - skjær den ut selv. Selvlært er vellært! Det vet alle! I hvert fall de som ble opplært av HI😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå