Gå til innhold

Hva er din mening om Trump?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om Donald Trump både som person og den politikken han fører? Er han rett person til og være president for USA? og hvordan kunne Hillary Clinton tape valget? 😕

Venter spent på mange gode svar!

Anonymkode: 8afdd...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg han later til å være en infantil narsissist som ennå ikke forstår at presidenter blir faktasjekket.

Likevel tror jeg han var det minste av to onder. Vi kommer bedre ut med en gjøk i lomma på Putin, enn en følelsesløs person som hisser til krig mot russerne.

Anonymkode: 76ab3...ad4

Skrevet

Veldig uerfaren og egoistisk mann. Det ville ikke forundret meg om hele presidentkampanjen hans var satt i gang for å vinne et veddemål blant rikinger. "Hvor mye vedder du på at jeg kan bli president? Hahaha." Så slurper han i seg gourmetmat. Han spilte på folkets følelser og har ikke holdt noe av hva han lovet under kampanjen. Sånne politikere synes jeg bør bli tatt fra stillingen.

Når det gjelder Hillary, var hun ikke i stand til å gjøre noe presidentaktig uansett. Du ser jo alle gangene hun nesten-besvimte under intervjuer og pressekonferanser. Amerikansk politikk er rett og slett en popularitetskonkurranse.

Anonymkode: bef09...36d

Skrevet

Min mening om ham er at nakkeskudd ville vært for snilt.

Anonymkode: 49caf...096

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min mening om ham er at nakkeskudd ville vært for snilt.

Dette. 👆

Anonymkode: cc51d...910

Skrevet

Mannen er komplett idiot.Verken mer eller mindre...På alle arenaer!

Skrevet

Jeg orker faktisk ikke se på han når han er på Tv, heller ikke høre den ekle, arrogante stemmen. Det vrenger seg i meg, rett og slett. Han er selvopptatt, uempatisk, uutdannet, udannet og dum. Utrolig at ingen har gjort kort prosess med gjøken!

Anonymkode: 273d3...bf1

Skrevet

Trump satt ihvertfall vår egen Jens Stoltenberg på plass under et møte i det hvite hus i våres. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Personlig synes jeg han later til å være en infantil narsissist som ennå ikke forstår at presidenter blir faktasjekket.

Likevel tror jeg han var det minste av to onder. Vi kommer bedre ut med en gjøk i lomma på Putin, enn en følelsesløs person som hisser til krig mot russerne.

Anonymkode: 76ab3...ad4

Jeg tror ikke noe på at Trump hverken er narsissist, nazist eller rasist, tror heller ikke at han er så farlig som media vil at vi skal tro. Men jeg synes at han er uegnet som president for USA, som tross alt er verdens stormakt. Og noen av ideene som Trump har kommet med er jo helt bak mål, og du vet jo ikke om han faktisk er USA´s president eller om han bare er en veldig dårlig komiker.

Hillary er på ingen måte perfekt, men jeg vil likevel si at at hun var en langt bedre egnet kandidat enn hva Trump er.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg orker faktisk ikke se på han når han er på Tv, heller ikke høre den ekle, arrogante stemmen. Det vrenger seg i meg, rett og slett. Han er selvopptatt, uempatisk, uutdannet, udannet og dum. Utrolig at ingen har gjort kort prosess med gjøken!

Anonymkode: 273d3...bf1

Jeg synes også at Trump er en ekkel, arrogant og ufyselig person. Men jeg kan ikke si meg enig i at han er uutdannet og dum, han hadde nok ikke kommet så langt som han har hvis han bare var dum. Men han er nok den mest uegnede presidenten av samtlige amerikanske presidenter i historien. Det gjør fortsatt vondt at Hillary Clinton ikke vant valget.

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes også at Trump er en ekkel, arrogant og ufyselig person. Men jeg kan ikke si meg enig i at han er uutdannet og dum, han hadde nok ikke kommet så langt som han har hvis han bare var dum. Men han er nok den mest uegnede presidenten av samtlige amerikanske presidenter i historien. Det gjør fortsatt vondt at Hillary Clinton ikke vant valget.

Han er jo ikke "kommet langt". Han er født til penger (en formue som han i realiteten har nedbygd, ikke oppbygd), og alt man trenger for å gjøre politisk karriere i USA etter 1977 er å ha penger.

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er jo ikke "kommet langt". Han er født til penger (en formue som han i realiteten har nedbygd, ikke oppbygd), og alt man trenger for å gjøre politisk karriere i USA etter 1977 er å ha penger.

Trump er født rik, men han har høy utdannelse og han kan økonomi. Et av Trump´s største kjennetegn i forretningslivet er at han har kjøpt opp firmaer/konserner som går dårlig eller som har gått i konkurs, kjøpt dem bygget dem opp igjen for og siden selge konsernene igjen. Man kan si hva man vil om Trump som person, men det er ingen tvil om at han er en dyktig entreprenør og at han kan mye om økonomi.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trump er født rik, men han har høy utdannelse og han kan økonomi. Et av Trump´s største kjennetegn i forretningslivet er at han har kjøpt opp firmaer/konserner som går dårlig eller som har gått i konkurs, kjøpt dem bygget dem opp igjen for og siden selge konsernene igjen. Man kan si hva man vil om Trump som person, men det er ingen tvil om at han er en dyktig entreprenør og at han kan mye om økonomi.

Feil. Han har i realiteten tapt hele veien. Om farsarven, Trumps medfødte formue hadde stått i banken i alle disse årene, ville den ha vært større enn den er i dag. Investeringene hans har mislyktes og han har fått mindre igjen for dem enn han ville ha hatt om han aldri hadde "investert".

Skrevet

Han skremmer meg fordi han er så åpenlyst inkompetent. Det er på alle måter uheldig med en amatør som president for en stormakt. At han så i tillegg er impulsiv og overbevist om sin egen ufeilbarlighet gjør ikke saken bedre.

Anonymkode: bb36e...423

Skrevet
På 22.8.2018 den 1.51, Anonym bruker skrev:

Feil. Han har i realiteten tapt hele veien. Om farsarven, Trumps medfødte formue hadde stått i banken i alle disse årene, ville den ha vært større enn den er i dag. Investeringene hans har mislyktes og han har fått mindre igjen for dem enn han ville ha hatt om han aldri hadde "investert".

Her er det nok du som tar feil. Trump ble født rik etter faren/familien hans, men det er Donald Trump som har bygget opp Trump imperiet til hva det er i dag. Og det som Trump virkelig har vært suksessrik på er og kjøpe bygg/tomter for og siden selge de med stor gevinst eller og kjøpe opp firmaer/konserner som har slitt økonomisk, bygge de opp igjen og på sikt etterselge de igjen med profitt. Når det er sagt så er det også mange av Trump´s investeringer og forretningsideer som har gått galt, men alt i alt så har Trump vært en meget suksessrik forretningsperson. Hvis du har mulighet så anbefaler jeg deg til og se dokumentaren " Donald Trump - The story behind the success" en dokumentar fra 1991 som foreteller om livet og forretningskarrieren til Donald Trump. Men jeg synes ikke at Trump er egnet for og ha en politisk karriere, og ihvertfall ikke som president for USA.

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det nok du som tar feil. Trump ble født rik etter faren/familien hans, men det er Donald Trump som har bygget opp Trump imperiet til hva det er i dag. Og det som Trump virkelig har vært suksessrik på er og kjøpe bygg/tomter for og siden selge de med stor gevinst eller og kjøpe opp firmaer/konserner som har slitt økonomisk, bygge de opp igjen og på sikt etterselge de igjen med profitt. Når det er sagt så er det også mange av Trump´s investeringer og forretningsideer som har gått galt, men alt i alt så har Trump vært en meget suksessrik forretningsperson. Hvis du har mulighet så anbefaler jeg deg til og se dokumentaren " Donald Trump - The story behind the success" en dokumentar fra 1991 som foreteller om livet og forretningskarrieren til Donald Trump. Men jeg synes ikke at Trump er egnet for og ha en politisk karriere, og ihvertfall ikke som president for USA.

6 store konkurser der gjelden har vært billioner av dollar er ikke noe jeg vil forbinde med suksess... 

Anonymkode: ba9db...bce

Skrevet

Han er komplett idiot! Stormannsgal, narsissistisk og psykopatisk.. og de incestuøse uttalelsene om sin egen datter!? Jeg blir kvalm av den mannen!!!! Han er farlig! 

Anonymkode: cddff...fb0

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

6 store konkurser der gjelden har vært billioner av dollar er ikke noe jeg vil forbinde med suksess... 

Anonymkode: ba9db...bce

Alle innen forretningslivet har hatt både opp og nedturer. Men en stor majoritet av de investeringene som Trump har gjort har endt med suksess for Trump og innen forretningsbransjen både i USA og i ellers av verden så er Trump annerkjent som en av beste på økonomi. Man kan si og synes hva man vil om Trump´s personlighet og politikk, men hvis hadde vært så kunnskapsløs og dum som enkelte her inne vil ha det til så hadde Trump imperiet gått i konkurs for 40 år siden. Jeg anbefaler deg og andre til og se den dokumentaren om Trump fra 1991 når du har mulighet og tid.

Skrevet

Mannen fremstår som om han har en alvorlig personlighetsforstyrrelse.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er komplett idiot! Stormannsgal, narsissistisk og psykopatisk.. og de incestuøse uttalelsene om sin egen datter!? Jeg blir kvalm av den mannen!!!! Han er farlig! 

Anonymkode: cddff...fb0

Dette oppsummerer godt hele mannen, jeg nekter å tro at han er frisk! Det er helt sykt at dette er mannen som er valgt til den jobben han har fått! De må jo virkelig ha hatt et illebefinnende alle som stemte dette vesenet frem!🤮😱🤯

Anonymkode: d8c8e...7f0

Skrevet

Han når rett og slett ikke opp til den øverste greina. 

Skrevet
58 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Han når rett og slett ikke opp til den øverste greina. 

Spør du meg, så når han vel ikke opp til den nederste heller. 

Anonymkode: cc51d...910

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...