Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Jeg fant nettopp ut at verbet "å trolle" ikke har noe med eventyrvesenet troll å gjøre, men viser til en fiskemetode der man sleper agn langs bunnen og venter på at noe skal bite på. Egentlig litt synd, hadde vært mye tøffere om det henviste til eventyrtroll. Samtidig gir det jo mening. Anonymkode: 2c8f0...9cc
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #3 Skrevet 20. august 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fant nettopp ut at verbet "å trolle" ikke har noe med eventyrvesenet troll å gjøre, men viser til en fiskemetode der man sleper agn langs bunnen og venter på at noe skal bite på. Egentlig litt synd, hadde vært mye tøffere om det henviste til eventyrtroll. Samtidig gir det jo mening. Anonymkode: 2c8f0...9cc Det heter egentlig å tråle det du henviser til. Men på engelsk heter det troll, og vi bruker det engelske ordet. jeg har nettopp lært at dommere ikke alltid skriver kjennelser og beslutninger selv. Anonymkode: 0a8bd...69d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #4 Skrevet 20. august 2018 6 minutter siden, skinnfilla skrev: CirkelK = OK🤔🤦♀️ Oi! Den har jeg ikke tenkt over 🙄 Anonymkode: 0c0e4...896
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #5 Skrevet 20. august 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det heter egentlig å tråle det du henviser til. Men på engelsk heter det troll, og vi bruker det engelske ordet. jeg har nettopp lært at dommere ikke alltid skriver kjennelser og beslutninger selv. Anonymkode: 0a8bd...69d Tråling gjøres med nett. Trolling (man bruker faktisk det ordet på norsk) er vel egentlig det samme som dorging. I og for seg ikke ulik teknikk. Anonymkode: 2c8f0...9cc
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #6 Skrevet 20. august 2018 At det er bevist at 20 min med fysisk aktivitet i forkant av kognitiv trening, øker utbyttet av treningen. Ja til aktivitet før leksehjelp!!! Anonymkode: e57b5...eaa
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #7 Skrevet 20. august 2018 54 minutter siden, skinnfilla skrev: CirkelK = OK🤔🤦♀️ Gjør det, det ante jeg ikke i det hele tatt, da lærte jeg noe nytt. Mnen det er jo ikke innlysende eller sannsynlig i det hele tatt haha, det er et skikkelig dustenavn som ikke fungerer så voldsomt bra i Norge. Anonymkode: 3538e...0b6
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #8 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, skinnfilla skrev: CirkelK = OK🤔🤦♀️ Tuller du ? Haha ! Teit og morsomt . Lærte noe nytt i dag også . Takk 😁 Anonymkode: 356e7...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå