Gå til innhold

Hva tror du er prototypen på:

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor trenger du å vite det?

Anonymkode: 0ae95...c28

Absolutt ingen gidder å svare på spørsmålene dine. Det sier deg ingenting?

Anonymkode: 6de3d...1be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det sier en hel del om kvinners evne til å svare på det de bli spurt om. Det sier meg at når kvinner ikke kan svare, så leter de etter detaljer å kritisere for å ikke miste ansikt. Det sier meg at kvinner er kvinners verste fiende. Det sier meg at menn ofte har rett når de sier «kvinner klarer ikke svare på det de blir spurt om». 

Joda. Det forteller meg mye, men jeg tror ikke det har noe med ordet gidder å gjøre, men heller med ordet evner. Dette har jeg gjort et par ganger her på DIB. Stiller spørsmål som kvinner ofte ikke vil svare på. Det er det samme hver gang; ingen svarer på det det blir spurt om, men overraskende mange bruker sin tid (som de for øvrig mener jeg har for mye av som kommer med slike spørsmål) til å kritisere og lete etter detaljer og kanskje også noen forsøk på å irettesette og stille spørsmål slik du gjør nå. Det hadde antakelig tatt like lang/mindre tid å svare eller bare hoppe over innlegget, men kvinner elsker å hate kvinner

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det sier en hel del om kvinners evne til å svare på det de bli spurt om. Det sier meg at når kvinner ikke kan svare, så leter de etter detaljer å kritisere for å ikke miste ansikt. Det sier meg at kvinner er kvinners verste fiende. Det sier meg at menn ofte har rett når de sier «kvinner klarer ikke svare på det de blir spurt om». 

Joda. Det forteller meg mye, men jeg tror ikke det har noe med ordet gidder å gjøre, men heller med ordet evner. Dette har jeg gjort et par ganger her på DIB. Stiller spørsmål som kvinner ofte ikke vil svare på. Det er det samme hver gang; ingen svarer på det det blir spurt om, men overraskende mange bruker sin tid (som de for øvrig mener jeg har for mye av som kommer med slike spørsmål) til å kritisere og lete etter detaljer og kanskje også noen forsøk på å irettesette og stille spørsmål slik du gjør nå. Det hadde antakelig tatt like lang/mindre tid å svare eller bare hoppe over innlegget, men kvinner elsker å hate kvinner

Ikke vær så agressiv da. Det var et kjedelig og teit spørsmål derfor gidder ingen svare 

Anonymkode: 32b4d...ed1

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke du en glede å ha rundt seg 😍

Du tror at ingen evner å beskrive prototypen (eller stereotypen som er det riktige begrepet du søker) på forskjellige kvinntyper (?). Jeg tror at du har valgt et tema som ikke engasjere noen og at du føler deg litt flau og snurt. Og da er angrep ofte det beste forsvar. 

Det er det jeg tror. 

Skrevet

😴😴

Anonymkode: a05be...833

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er ikke feil spørreord. Det er helt korrekt. På en eksamen i feks jus kan man bli spurt så direkte som «hva er prototypen på en kriminell»

Det heter faktisk «hva er prototypen på....» 

På eksamen i jus må jo svaret på "hva er prototypen på en kriminell" være en som går på epleslang. Forutsatt at det er eplejus du studerer.

Anonymkode: 2d5eb...1c2

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På eksamen i jus må jo svaret på "hva er prototypen på en kriminell" være en som går på epleslang. Forutsatt at det er eplejus du studerer.

Anonymkode: 2d5eb...1c2

Ehm. Hvis du nå vil frem til at det skrives «juss», så er det korrekt. Men det som også er korrekt er at man kan skrive det med både en og to s’er. Det er jo ganske underholdende med de som ønsker å belære noen og belæringen er feil.

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke du en glede å ha rundt seg 😍

Du tror at ingen evner å beskrive prototypen (eller stereotypen som er det riktige begrepet du søker) på forskjellige kvinntyper (?). Jeg tror at du har valgt et tema som ikke engasjere noen og at du føler deg litt flau og snurt. Og da er angrep ofte det beste forsvar. 

Det er det jeg tror. 

Må man være et spesielt hyggelig menneske bestandig? Jeg bryr meg ikke så mye om tema engasjerer. Det var ikke poenget med innlegget over hode. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehm. Hvis du nå vil frem til at det skrives «juss», så er det korrekt. Men det som også er korrekt er at man kan skrive det med både en og to s’er. Det er jo ganske underholdende med de som ønsker å belære noen og belæringen er feil.

Må man være et spesielt hyggelig menneske bestandig? Jeg bryr meg ikke så mye om tema engasjerer. Det var ikke poenget med innlegget over hode. 

Men kanskje under hode?

Man TRENGER ikke være hyggelig. Men det er hyggeligere om man er det. 

Hva var poenget med innlegget da? Litt må du da ha bommet når ingen føler seg kallet til å svare. Eller er alle andre dumme og bare du skjønner alt? 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men kanskje under hode?

Man TRENGER ikke være hyggelig. Men det er hyggeligere om man er det. 

Hva var poenget med innlegget da? Litt må du da ha bommet når ingen føler seg kallet til å svare. Eller er alle andre dumme og bare du skjønner alt? 

Poenget med hele innlegget er besvart. Jeg har også kommentert det tidligere. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget med hele innlegget er besvart. Jeg har også kommentert det tidligere. 

Hehe, du kan jo håpe at noen tror på det 🙈

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svarte da?

Anonymkode: a621d...60a

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, du kan jo håpe at noen tror på det 🙈

Det betyr veldig lite for meg hva noen tror. Minimalt faktisk. Jeg vet jo og det holder for meg. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det betyr veldig lite for meg hva noen tror. Minimalt faktisk. Jeg vet jo og det holder for meg. 

Du bryr deg så lite at du ikke klarer å la være å fortelle oss det😂🙈

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bryr deg så lite at du ikke klarer å la være å fortelle oss det😂🙈

Det er vel ikke sånn at jeg har den største trangen til å fortelle noe her da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...