Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Vi skal gifte oss å i den anledning har jeg lyst til å gjøre noe for svigerfar. Dette er en mann som alltid stiller opp, han behandler med som datteren han aldri fikk og vi kommer veldig godt overens. Forloveden min er enebarn og jeg tenker at det blir litt spesielt at sønnen gifter seg og jeg har lyst å gjøre noe, men jeg trenger tips:) Anonymkode: 3571c...2e4
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #3 Skrevet 20. august 2018 Tanken er god, men synes det er rart. Dette hører ikke hjemme i et bryllup. Gi han gjerne en ekstra god takk i talen eller noe sånt, men utover det bør dere ta i en annen anledning. Anonymkode: e6b98...129
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #4 Skrevet 20. august 2018 Er faren din fortsatt i livet ditt? Har du i så tilfelle tenkt å gjøre samme gesten for han? Jeg personlig tror nok jeg hadde følt det litt sårt hvis barnet mitt hedret svigermoren sin men utelukket meg. Anonymkode: d2e45...bd0
Nyttårs barn Skrevet 20. august 2018 #5 Skrevet 20. august 2018 Enig med de over. Dette passer kanskje bedre i et selskap for svigerfar. Det jeg gjorde i min bryllupstale var å takke både mine egne foreldre for hjelp og støtte og mannens familie som har tatt godt imot meg. Jeg ville vel sagt noe sånn som at du føler deg tatt imot som en datter hos svigerforeldrene dine og at det er noe du setter utrolig stor pris på.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #6 Skrevet 20. august 2018 Ligge med han? Anonymkode: 20576...378
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #7 Skrevet 20. august 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ligge med han? Anonymkode: 20576...378 Hva slags kommentar er dette??? Har du ikke noe bedre å komme med så la være å kommentere! Anonymkode: 3571c...2e4
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #8 Skrevet 20. august 2018 Takk til dere andre. Kanskje jeg dropper det da, eller at forloveden får gjøre noe for sin far. Min far er i livet mitt å skal følge meg opp til alteret og far/datter dansen. Svigermor er ikke en veldig stor del av livet vårt av ulike årsaker. Anonymkode: 3571c...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå