Gå til innhold

Litt spesielt av jenter på 15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter går i 10.klasse nå. Hun har gått i samme klasse med to jenter siden første klasse. Disse to jentene er litt spesielle, og har hatt litt vansker for å passe inn. Den ene er veldig stille og sjenert, og den andre har en merkelig oppførsel. Det som er litt spesielt, er at hver gang jeg har sett dem sammen i senere tid, så går de tett tett sammen. De sitter også helt klistret til hverandre, og holder hverandre i hendene eller rundt armen. 

Jeg synes dette er litt snodig. Er det helt vanlig at jenter i den alderen er så fysiske med hverandre?

Anonymkode: b5d87...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da bare koselig det?

Anonymkode: e6d55...710

Skrevet

Mulig de er kjærester? Normalt å ha kjæreste når man et 15

Anonymkode: 7d7ab...635

Skrevet

Heeelt normalt! Kjære tid, husker du ikke hvordan det var å være tenåring? 

Vi gikk arm i arm hele tiden😅

Anonymkode: ec0a6...2ab

Skrevet

Jo jeg husker veldig godt hvordan det var å være tenåring. Men jeg satt aldri klistret oppi venninna mi, og så ut som om jeg ville krype inn i henne. Og jeg satt aldri og holdt henne i hendene. 

Men det kan jo godt være de er mer enn venninner ja. Det slo meg faktisk da jeg så dem sammen i dag......

Skrevet

Det høres ut som om de kanskje er kjærester, det er jo ikke noe spesielt med det

Anonymkode: 36f5f...ca8

Skrevet

Vi var enormt kosete og klengete på hverandre gjennom hele ungdomstida. Også tenåringer har behov for nærhet, og foreldrene slutter jo med nattaklemmen...

Anonymkode: d93bc...e6f

Skrevet

Slutt å spekulere i 15-åringers atferd kanskje? #nabokjerring 

Anonymkode: 40dad...7c5

Skrevet

Jeg er ingen nabokjerring altså. Jeg lurer bare oppriktig på dette, for jeg synes ikke det virker helt normalt de gangene jeg har sett dem sammen. Det er ingen av de andre ungdommene som gjør sånt. 

Men at de er mer enn venninner er jo selvsagt en mulighet, og da er det jo naturlig at de holder på sånn. 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ingen nabokjerring altså. Jeg lurer bare oppriktig på dette, for jeg synes ikke det virker helt normalt de gangene jeg har sett dem sammen. Det er ingen av de andre ungdommene som gjør sånt. 

Men at de er mer enn venninner er jo selvsagt en mulighet, og da er det jo naturlig at de holder på sånn. 

Man er ikke lesbisk bare fordi man går arm i arm. Vi var superklengete på hverandre i ungdomstiden. Ingen er lesbiske 😂

Anonymkode: ec0a6...2ab

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tipper du lurer fordi du legger merke til disse spessielt. De er jo per deffenisjon "rare". Da ser du nok etter enda mer å henge deg opp i.

Mange ungdomer liker fysisk nærhet til vennene og mange liker det ikke. Ingen av delene er noe rart.

Anonymkode: e3f69...50e

Skrevet

Det er ikke helt unormalt. Husker noen av venninnene mine var klengete - hatet det. De er ikke lesbiske forresten :)

Anonymkode: 53da5...f76

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi var enormt kosete og klengete på hverandre gjennom hele ungdomstida. Også tenåringer har behov for nærhet, og foreldrene slutter jo med nattaklemmen...

Anonymkode: d93bc...e6f

Gjør de?

Mine gutter på 14 og 17 år får fremdeles nattaklem de, sitte i armkroken min og se TV kan de også finne på ;)

Men tenåringer kan være temmelig fysiske ja, sitte på fanget til hverandre, gå arm i arm osv er helt normalt. Ser hvordan gutter og jenter sitter og ser på film i kjellerstua her, de er omtrent oppå hverandre...

Det er også normalt at ungdommen i dag kommer ut av skapet tidligere enn da vi var unge. Vet flere som har sagt de er homofile allerede på ungdomsskolen så det kan godt hende de er kjærester også.

Anonymkode: 5aac0...907

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke helt unormalt. Husker noen av venninnene mine var klengete - hatet det. De er ikke lesbiske forresten :)

Anonymkode: 53da5...f76

Jeg husker at det var ubehagelig når noen ville holde hånd og være med på do osv. Æsj 

Anonymkode: e4574...c1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...