Gå til innhold

Forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Håper noen der ute kan hjelpe.

Saken er at jeg har et "forhold" til en mann jeg er utrolig glad,og han sier han er sinnsykt glad i meg.

og nå når jeg er bortreist så savner han meg helt jævlig. Greien er bare det at han vil ikke være i forhold,men jeg trenger og "tilhøre"

jeg vil at livet mitt skal være forutsigbart i.h.h til om jeg har partner eller ikke. Nå er det venn som veldig opptatt av meg og som er veldig sjarmerende . Men jeg har fått tilbud om og flytte utenlands ett år og jeg vil egentlig si til denne "mannen" min uten å være blærete eller høy på meg selv....at det faktisk andre som kunne tenke seg og ta plass i livet mitt og avgjørelsen om ett år i utlandet avhenger helt på hva han vil.

Men greien er bare det at jeg vil at han skal på en måte tenke seg om og helst bli litt sjalu.

Hvordan få sagt dette på en grei måte uten at han føler seg så "presset" av meg? For det er ingenting jeg heller vil enn å være sammen med han,kjent hverandre i snart 2 år nå.

Noen som kan gi noen gode råd?

Anonymkode: 39388...d03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sier jo at han ikke vil være i et forhold. Det hadde jeg tolket som at han ikke er interessert nok.

Jeg syns du skal takke ja til utenlandsjobben og bare informere denne mannen om dette.
Ikke la det avhenge av hva han vil - ikke gi ham inntrykk av at han har innflytrelse på dette valget.

Bare gjør det, så kan han stå der med skjegget i postkassen hvis han likevel var interessert.

Anonymkode: 3d42a...fca

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han sier jo at han ikke vil være i et forhold. Det hadde jeg tolket som at han ikke er interessert nok.

Jeg syns du skal takke ja til utenlandsjobben og bare informere denne mannen om dette.
Ikke la det avhenge av hva han vil - ikke gi ham inntrykk av at han har innflytrelse på dette valget.

Bare gjør det, så kan han stå der med skjegget i postkassen hvis han likevel var interessert.

Anonymkode: 3d42a...fca

❤️

Anonymkode: 39388...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...