Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Vi skal gi bort kattungen våres å ønsker selvfølgelig at han skal få ett trygt hjem der han får masse kos I byen vi bor i går det rykter om at det er en som henter kattunger for så å bruke de som slangemat,så det skremmer meg veldig! Hadde du da vært skeptisk til å gi bort katten til en enslig mann? Han påstår at katten hans ble påkjørt i helgen å at han dermed ønsker seg en ny katt nå. Anonymkode: f0334...ee6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 11 minutes ago, Anonym bruker said: Vi skal gi bort kattungen våres å ønsker selvfølgelig at han skal få ett trygt hjem der han får masse kos I byen vi bor i går det rykter om at det er en som henter kattunger for så å bruke de som slangemat,så det skremmer meg veldig! Hadde du da vært skeptisk til å gi bort katten til en enslig mann? Han påstår at katten hans ble påkjørt i helgen å at han dermed ønsker seg en ny katt nå. Anonymkode: f0334...ee6 Ja, høres misstenkellig ut. Anonymkode: 04047...dbd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, høres misstenkellig ut. Anonymkode: 04047...dbd Mente ikke at det han skriver høres mistenkelig ut,lurte om dere hadde blitt skeptisk siden det er en enslig mann som ville ha katten. Vet at det var en mann det var snakk om her jeg bor,som svarte på katteannonser å ga kattungen til slangen etterpå :S Anonymkode: f0334...ee6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mente ikke at det han skriver høres mistenkelig ut,lurte om dere hadde blitt skeptisk siden det er en enslig mann som ville ha katten. Vet at det var en mann det var snakk om her jeg bor,som svarte på katteannonser å ga kattungen til slangen etterpå :S Anonymkode: f0334...ee6 Er det mulig for deg å gjøre litt research på mannen? Anonymkode: 02c47...73b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #5 Skrevet 20. august 2018 Hvorfor er det rart at en singel mann vil ha katt? Det finnes flust av menn som liker katter. Er du i tvil så ta penger for katten og be om å få oppdatering etter så og så lenge Anonymkode: cd30f...510
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #6 Skrevet 20. august 2018 Er det samme mann som vil ha din katt som det går rykter om? Anonymkode: 83d6c...0d7
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #7 Skrevet 20. august 2018 Sjekk Facebook-profilen hans. Anonymkode: 4835b...506
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #8 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det rart at en singel mann vil ha katt? Det finnes flust av menn som liker katter. Er du i tvil så ta penger for katten og be om å få oppdatering etter så og så lenge Anonymkode: cd30f...510 Det er ikke rart at en enslig mann ønsker katt var ikke det jeg mente. Anonymkode: f0334...ee6
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #9 Skrevet 20. august 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det samme mann som vil ha din katt som det går rykter om? Anonymkode: 83d6c...0d7 Håper jo ikke det. Da hadde han selvsagt ikke fått katten uansett. Det var lokalavisen som skrev om denne msnnen så jeg vet det er reelt. Anonymkode: f0334...ee6
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #10 Skrevet 20. august 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi skal gi bort kattungen våres å ønsker selvfølgelig at han skal få ett trygt hjem der han får masse kos I byen vi bor i går det rykter om at det er en som henter kattunger for så å bruke de som slangemat,så det skremmer meg veldig! Hadde du da vært skeptisk til å gi bort katten til en enslig mann? Han påstår at katten hans ble påkjørt i helgen å at han dermed ønsker seg en ny katt nå. Anonymkode: f0334...ee6 Er det den samme mannen det går rykter om? Eller er du skeptisk til å gi bort katter til alle enslige menn? Anonymkode: 30fe8...63b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #11 Skrevet 20. august 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det den samme mannen det går rykter om? Eller er du skeptisk til å gi bort katter til alle enslige menn? Anonymkode: 30fe8...63b Jeg er dessverre skeptisk til å gi pusen bort til enslige generelt etter den slangesaken i lokalavisen. Hadde det ikke vært for den så hadde jeg gjerne gitt den bort til en enslig mann;vet hvordan det er å sitte mye alene å da er det mye selskap i en katt men ser ut som jeg nå har funnet en familie med barn istedet som vil ha katten,det føles litt tryggere. Anonymkode: f0334...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå