Gå til innhold

Lyver skrittene på Fitbit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på Tusenfryd i dag. På appen til iPhone står det 7 km og 10000 skritt. På mannens fitbit står det 11 km og 15000 skritt. Vi har gått sammen hele tiden. 

Anonymkode: a7f42...838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at fitbit gir altfor mange skritt.

Anonymkode: ae858...6bc

Skrevet

Min erfaring er at fitbit charge 2 gir flere skritt enn fitbit blaze iallefall! Så ja, lyver nok litt, men gir en indikasjon på aktivitetsnivået da i det minste;)

Anonymkode: fba28...241

Skrevet

Har han kjørt mer karuseller enn deg? Ristinga i en berg og dalbane kan gi skritt, akkurat som vinking, klapping, strikking ol. Jeg strikka 7000 skritt på en togtur en gang :D 

Skrevet

Armbevegelser kan også regnes som skritt, ja, dessverre. Jeg har vasket opp og fått mange skritt på det. 🙂

Anonymkode: a1851...52e

Skrevet

ja, fitbit kan lure deg stort. Bare du sitter og rister litt på armen i godstolen mens du ser på nyhetene så får du godskrevet skritt... som da ikke er reelt. Jeg la bort min fitbit ganske kjapt når jeg fant ut det og kjøpte meg en bedre variant. Der du faktisk må gå for å få registrert skritt.

Anonymkode: 81cee...36a

Skrevet

Har alltid en nokså stor diff på telefon og fitbit. Men jeg tenker det er fordi jeg jo ikke bærer på telefonen hele døgnet, mens fitbiten har jeg alltid på. Det er ganske mange skritt i småtråkking hjemme iløpet av en dag. Føler min er ganske nøyaktig på skritt, men den er ikke nøyaktig på søvn. Har sittet våken i sofaen på natta når den påstår at jeg sover.

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

ja, fitbit kan lure deg stort. Bare du sitter og rister litt på armen i godstolen mens du ser på nyhetene så får du godskrevet skritt... som da ikke er reelt. Jeg la bort min fitbit ganske kjapt når jeg fant ut det og kjøpte meg en bedre variant. Der du faktisk må gå for å få registrert skritt.

Anonymkode: 81cee...36a

Hvilken er bedre da? Vil kjøpe meg en😊

Anonymkode: a7f42...838

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...