Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Fortsatt et par timer igjen.. men han har ikke kommet på å sende en melding eller ringe så langt. Han er bortreist i dag..men likevel, liksom... Er bare litt lei av en hverdag uten noooe ekstra.. Anonymkode: 00bc0...d90
Rabbenreka Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Oi, da hadde jeg blitt utrolig lei meg! Her får han ikke sjansen til å glemme det engang, jeg maser om det i minst 2 uker før helt fram til dagen før. Men om jeg ikke hadde sagt noe og han glemte det så hadde jeg blitt veldig såra og skuffa altså!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 Min mann har glemt bursdagen min en gang. Han er vanligvis flink med gaver og oppmerksomhet så jeg ble ikke lei meg. Hadde nok vært en annen sak om han vanligvis ikke var flink. Anonymkode: 255bb...c21
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 1 minutt siden, Rabbenreka skrev: Oi, da hadde jeg blitt utrolig lei meg! Her får han ikke sjansen til å glemme det engang, jeg maser om det i minst 2 uker før helt fram til dagen før. Men om jeg ikke hadde sagt noe og han glemte det så hadde jeg blitt veldig såra og skuffa altså! Han har ikke glemt det.. han har bare ikke gratulert. Han har likt en gratulasjon fra noen andre på min facebookside.. Men han har ikke en gang postet en egen hilsen til meg der.. HI Anonymkode: 00bc0...d90
Rabbenreka Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han har ikke glemt det.. han har bare ikke gratulert. Han har likt en gratulasjon fra noen andre på min facebookside.. Men han har ikke en gang postet en egen hilsen til meg der.. HI Anonymkode: 00bc0...d90 Wow, det er jo enda verre! Da hadde han fått hørt det for å si det sånn. Jeg er ikke en som lar ting gå, og da hadde jeg blitt utrolig sint. Det koster ingenting å ringe sin kone og gratulere med dagen. Og ja det koster litt for en presang, men sånn gjør man bare. Har du tenkt til å si noe? Det hadde jeg glatt gjort, skjelt fyren ut
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har ikke glemt det.. han har bare ikke gratulert. Han har likt en gratulasjon fra noen andre på min facebookside.. Men han har ikke en gang postet en egen hilsen til meg der.. HI Anonymkode: 00bc0...d90 Det er bare trist. Ja, da hadde jeg blitt lei meg. Anonymkode: 255bb...c21
Gjest MrsGrey Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 Ja, det hadde jeg. 🎉Gratulerer med dagen!🎉
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #8 Skrevet 19. august 2018 Nei, i grunnen ikke. For da slipper jeg å gå rundt å huske på hans gebursdagsdato. Dessuten vet jeg at når han hadde oppdaget at han hadde glemt det, så hadde oppmerksomhet og gave blitt desto større. Men nå er ikke jeg så opphengt i bursdager .Hverken egen eller andres. Anonymkode: ecbfa...cd1
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #9 Skrevet 19. august 2018 Ja hadde blitt skuffet. For mannen min er veldig glad i å feire sin dag og min burde være like så viktig. Og det vet han Anonymkode: 656e4...dae
Himmel og hav Skrevet 19. august 2018 #10 Skrevet 19. august 2018 Jeg hadde blitt mer engstelig enn skuffa, for om mannen min var bortreist og ikke husket bursdagen min så måtte det bety at han hadde slått hodet sitt, blitt dopa ned el. Han glemmer ikke bursdagen min like lite som jeg glemmer hans, og om han hadde gjort det, så hadde tabben havnet på 10-årslista, og blitt dratt fram ved passende anledninger det neste decenniet. Send mannen din en melding da vel, og spør om han ikke har glemt noe?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #11 Skrevet 19. august 2018 Min synes ikke sånt er så viktig, men han skjønner ikke at ikke alle tenker som han. Jeg synes det er hyggelig med litt oppmerksomhet, ikke medieoppslag og dyre gaver, men en blomst og gratulasjon feks. Hadde likevel syntes det var leit om han ikke hadde gjort noe, i det minste gratulert, bare fordi han synes det er lite viktig. Anonymkode: efa79...e7d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #12 Skrevet 19. august 2018 Hvis ikke mannen min hadde ringt eller sendt meld på bursdagen min.. . Så hadde jeg blitt rasende ! Altså, du er kona hans. Å si gratulerer med dagen er det minste han burde gjøre. Send han meld nå og spør . Ikke plag deg selv med å holde det inni deg. Snakk om det, bli ferdig med det og sov godt.😊 Gratulere så mye med dagen din ! 😁☀️💛🍹🎁 Anonymkode: 50093...635
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #13 Skrevet 19. august 2018 Selvfølgelig hadde jeg blitt skuffet! Utrolig dårlig gjort..... Anonymkode: f3a7e...646
Yellow Brick Road Skrevet 19. august 2018 #14 Skrevet 19. august 2018 Nei, det hadde jeg ikke. Den ene dagen i året, betyr veldig lite i det store og det hele.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #15 Skrevet 19. august 2018 Ja, det hadde jeg. Anonymkode: c47a8...7b9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #16 Skrevet 20. august 2018 Ja da hadde jeg blitt veldig (!) lei meg. Men hadde det vært min mann hadde jeg først og fremst blitt veldig bekymret. Hva om det har skjedd noe,og at det er derfor han ikke har tatt kontakt.. Anonymkode: ee1ad...d0d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #17 Skrevet 20. august 2018 Gratulerte han med dagen innen dagen var over? Anonymkode: efa79...e7d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #18 Skrevet 20. august 2018 Molbospørsmål Anonymkode: f1cd6...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå