Gå til innhold

Noen som har tips til hva man kan jobbe med hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er åpen for hva som helst.

Anonymkode: c58e4...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greia er vel at man ikke har sjans til å tjene ok penger uten å ha noe ettertraktet å tilby. Så hva kan du?

Det er en grunn til at folk uten ettertraktet vare ender opp som sexselgere. Sex selger 

Anonymkode: 616e6...919

Skrevet

Telefonselger, telefonservice, frilans artikkelforfatter, forfatter, apputvikler, smykkedesigner, webdesigner, oversetter, Airbnb vert, kjæledyrpasser, dagmamma, blogger, valutaspekulant

Anonymkode: a0227...4bf

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Greia er vel at man ikke har sjans til å tjene ok penger uten å ha noe ettertraktet å tilby. Så hva kan du?

Det er en grunn til at folk uten ettertraktet vare ender opp som sexselgere. Sex selger 

Anonymkode: 616e6...919

Det var det da. Jeg bare ønsker seriøse tips om alt mulig som man drive med hjemmefra, kanskje jeg ser noe som kan passe meg. Jeg hadde forøvrig vært verdens værste sexselger 😂

Hi

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Telefonselger, telefonservice, frilans artikkelforfatter, forfatter, apputvikler, smykkedesigner, webdesigner, oversetter, Airbnb vert, kjæledyrpasser, dagmamma, blogger, valutaspekulant

Anonymkode: a0227...4bf

Takk :)

Hi

Skrevet

Dagmamma, familiebarnehage, fosterhjem, avlastningshjem, musikkundervisning, leksehjelper, kunstmaler, komponist, manager, konditor, kokk, småelektroreperatør, forfatter, frisør, lege, tannlege, kjeramilker, yogainstruktør.

Anonymkode: 8574c...ebb

Skrevet

Følger denne 🙌

Anonymkode: 9680e...580

Skrevet

Massasjestudio i kjelleren?

Anonymkode: 8fc32...19d

Skrevet

Kontakt Fylkesmannen og meld deg som verge for en eller flere. Stort behov over hele landet. Lykke til😊

Anonymkode: 767dd...03b

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kontakt Fylkesmannen og meld deg som verge for en eller flere. Stort behov over hele landet. Lykke til😊

Tenker du på økonomisk verge da?

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker du på økonomisk verge da?

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...