Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Hva skjer med bloggingen? Noen som vet om hun har sluttet å blogge? Anonymkode: 66fb2...c01
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 ?ted mo ged ud ryrb rofrovH Anonymkode: 385e6...a1c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: ?ted mo ged ud ryrb rofrovH Anonymkode: 385e6...a1c Nerd Anonymkode: ef3c2...f42
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 La oss håpe det, for hennes og for barnas del. Den bloggingen fører ingenting godt meg seg. 0 Anonymkode: daec9...377
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva skjer med bloggingen? Noen som vet om hun har sluttet å blogge? Anonymkode: 66fb2...c01 Litt lite trafikk på barnesalgsbloggen din? Anonymkode: ec6bf...c5e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 Nei, hun har ikke fått vett eller samvittighet over natten. Snart trenger hun mer penger og da brettes nok barnas privatliv ut igjen eller hun velter frem puppen eller griner litt mens hun klager over mobbing. Anonymkode: 5a1b3...efc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #8 Skrevet 19. august 2018 Hun trenger nok litt tid på å finne ut av ting, litt tid på å bli voksen og finne seg sjøl. Hun har mistet seg selv litt nå tror jeg... Anonymkode: d1660...8c4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #9 Skrevet 19. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, hun har ikke fått vett eller samvittighet over natten. Snart trenger hun mer penger og da brettes nok barnas privatliv ut igjen eller hun velter frem puppen eller griner litt mens hun klager over mobbing. Anonymkode: 5a1b3...efc Hun tjener veldig lite på bloggen nå i forhold til før, sponsorene trekker seg, hun er meldt til barnevernet, hun får massiv kritikk... Hun sliter litt om dagen tror jeg. Anonymkode: d1660...8c4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #10 Skrevet 19. august 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun tjener veldig lite på bloggen nå i forhold til før, sponsorene trekker seg, hun er meldt til barnevernet, hun får massiv kritikk... Hun sliter litt om dagen tror jeg. Anonymkode: d1660...8c4 Og det kommer hun garantert til å gjøre et stort comeback med. Bare vent, snart er neste snørr&tårer-video her! Anonymkode: 85ae2...db8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #11 Skrevet 19. august 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og det kommer hun garantert til å gjøre et stort comeback med. Bare vent, snart er neste snørr&tårer-video her! Anonymkode: 85ae2...db8 Er vel litt begrenset hvor mange ganger hun kan gjøre det, og hvor mange lesere hun vil fortsette å ha etter å gjentatte ganger ha forsvunnet... Håper hun finner seg sjøl og etterhvert noe bedre å gjøre. Noe mer givende, så hun kan vokse litt som menneske og få litt egenverd. Anonymkode: d1660...8c4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #12 Skrevet 19. august 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vel litt begrenset hvor mange ganger hun kan gjøre det, og hvor mange lesere hun vil fortsette å ha etter å gjentatte ganger ha forsvunnet... Håper hun finner seg sjøl og etterhvert noe bedre å gjøre. Noe mer givende, så hun kan vokse litt som menneske og få litt egenverd. Anonymkode: d1660...8c4 Jeg følger ikke noen av de "store" bloggerne, men ut i fra det som står i media synes jeg ikke det virker som om det er noen begrensninger for hvor mange ganger de kan drite på draget og fortsette som før. Anonymkode: 85ae2...db8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #13 Skrevet 19. august 2018 Ho har vel hatt jevnligt med innlegg. Seinest 19.august? Anonymkode: 29c7e...5e9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #14 Skrevet 20. august 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun tjener veldig lite på bloggen nå i forhold til før, sponsorene trekker seg, hun er meldt til barnevernet, hun får massiv kritikk... Hun sliter litt om dagen tror jeg. Anonymkode: d1660...8c4 Ifølge hennes blogg så har hun fått flerr bekymringsmeldinger men det er visst ikke noe problem for bv ser visst på henne som en god mor som gjør alt for barna sine. Anonymkode: 65556...1ba
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #15 Skrevet 20. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ifølge hennes blogg så har hun fått flerr bekymringsmeldinger men det er visst ikke noe problem for bv ser visst på henne som en god mor som gjør alt for barna sine. Anonymkode: 65556...1ba Hun hadde nok aldri fortalt om bv ikke var fornøyd med henne. Helt på sin plass med bekymringsmeldinger. Bloggen oppdateres nok når hun trenger penger. Hun lever ett luksusliv å klarer neppe å leve på lav lønn. Hun har i gen utdannelse så i det vanlige liv vil hun neppe tjene stort. Slapp av, en pupp eller en kjønnsleppe blottlegges nok snart i ett nytt innlegg. Anonymkode: 1efca...903
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #16 Skrevet 20. august 2018 Trist å se at mennesker kan være så sjalu på andre. Hvor mye stygt man kan skrive om andre og henge folk ut, det er ingen håp for denne verden, for det bor noe vondt i alle og en hver, og mange tar den vonde siden i bruk. Sjalusi er noe man burde jobbe med, for det er lite tiltrekkende eller interessant å sitte å snakke med mennesker som er av den sorten. Men, det er jo igjen menneskelig. Jeg er uenig i mange av de måtene Anne bruker på å promotere bloggen sin, og alle har rett til å være uenig, men som man lærte som barn "hvis du ikke har noe pent å si, så ikke si noen ting". Hun har i det minste startet en karriere innen underholdning, for det er jo faktisk det bloggen henes er, UNDERHOLDNING. Og hun er ikke den eneste som skriver om sine barn og legger en del privatliv ute på dettet, (du som leser, legger nok ut bilder for å få likes og kommentarer) og hvorfor gjlr du det? for å skryte og føle at det du deler er bra. Så i teorien så er det det samme, bare i forskjellig grad og Anna tjener gode penger på det. Man kan diskutere dette til det uendelige, men i bunn og grunn så er min kommentar til dette: gå forran som et godt eksempel, så kan du selv definere hva "godt eksempel" betyr for deg. Anonymkode: acef0...025
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #17 Skrevet 20. august 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trist å se at mennesker kan være så sjalu på andre. Hvor mye stygt man kan skrive om andre og henge folk ut, det er ingen håp for denne verden, for det bor noe vondt i alle og en hver, og mange tar den vonde siden i bruk. Sjalusi er noe man burde jobbe med, for det er lite tiltrekkende eller interessant å sitte å snakke med mennesker som er av den sorten. Men, det er jo igjen menneskelig. Jeg er uenig i mange av de måtene Anne bruker på å promotere bloggen sin, og alle har rett til å være uenig, men som man lærte som barn "hvis du ikke har noe pent å si, så ikke si noen ting". Hun har i det minste startet en karriere innen underholdning, for det er jo faktisk det bloggen henes er, UNDERHOLDNING. Og hun er ikke den eneste som skriver om sine barn og legger en del privatliv ute på dettet, (du som leser, legger nok ut bilder for å få likes og kommentarer) og hvorfor gjlr du det? for å skryte og føle at det du deler er bra. Så i teorien så er det det samme, bare i forskjellig grad og Anna tjener gode penger på det. Man kan diskutere dette til det uendelige, men i bunn og grunn så er min kommentar til dette: gå forran som et godt eksempel, så kan du selv definere hva "godt eksempel" betyr for deg. Anonymkode: acef0...025 Hvilken ondskap lever i deg da? Og er det greit å utlevere barna sine slik fordi det er UNDERHOLDNING? Anonymkode: be260...a04
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #18 Skrevet 20. august 2018 Som sagt så lever det en vond side i oss alle, og alle tar et valg om de vil ta den i bruk. Sa jeg i innlegget mitt at det var greit å utlevere barna? Du mener at det ikke er greit? Om du gjør det så kan jeg si at jeg er enig med deg. Men utifra det jeg har fått med meg på sosial medier så syns jeg at mange flere på facebook utleverer barna sine i mye større grad enn det Anna gjør. Folk gjør det av stolthet, jeg gjør det aldri, for jeg respekterer privatlivet til mine barn (det er ikke populært). Så gå i deg selv og tenk over om du deler bilder av dine barn på nett. Har de godkjennet det? blir de å like det når de blir større?. Du er nok ikke feilfri du heller. Men innlegget mitt handlet ikke om hva jeg mener, for det er irrelevant. Det jeg ønsket å få fram var at vi alle burde være gode forbilder og snakke fram andre framfor å snakke ned. og er man uenig så kan man kan jo diskutere på en måte som er vennlig framfor å slenge ut en masse unødvendige kommentarer som bare lærer barna våre enda mer, at å snakke drit om andre på sosiale medier, det er lov. Anonymkode: acef0...025
Gjest Minnieropptatt Skrevet 20. august 2018 #19 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Som sagt så lever det en vond side i oss alle, og alle tar et valg om de vil ta den i bruk. Sa jeg i innlegget mitt at det var greit å utlevere barna? Du mener at det ikke er greit? Om du gjør det så kan jeg si at jeg er enig med deg. Men utifra det jeg har fått med meg på sosial medier så syns jeg at mange flere på facebook utleverer barna sine i mye større grad enn det Anna gjør. Folk gjør det av stolthet, jeg gjør det aldri, for jeg respekterer privatlivet til mine barn (det er ikke populært). Så gå i deg selv og tenk over om du deler bilder av dine barn på nett. Har de godkjennet det? blir de å like det når de blir større?. Du er nok ikke feilfri du heller. Men innlegget mitt handlet ikke om hva jeg mener, for det er irrelevant. Det jeg ønsket å få fram var at vi alle burde være gode forbilder og snakke fram andre framfor å snakke ned. og er man uenig så kan man kan jo diskutere på en måte som er vennlig framfor å slenge ut en masse unødvendige kommentarer som bare lærer barna våre enda mer, at å snakke drit om andre på sosiale medier, det er lov. Anonymkode: acef0...025 Da må du ha en rar fb venneliste. Jeg vet svært lite om barna til de jeg har på fb. Vet lite om hvordan mammaene ser ut i bikini og. Jeg vet heller ikke noe om fedrene. Alle som vil kan lese om denne familien, se bilder som ligger på nett. Misbruke bildene kan de og. Når mamman faktisk vurderte privatskole/hjemmeundervisning for datteren pga sikkerhet, og før det flyttet til Kypros for at datteren skulle få fred, vil jeg si at eksponeringa har gått over alle støvleskaft. Kun for penger. Er det virkelig verdt det?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #20 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Som sagt så lever det en vond side i oss alle, og alle tar et valg om de vil ta den i bruk. Sa jeg i innlegget mitt at det var greit å utlevere barna? Du mener at det ikke er greit? Om du gjør det så kan jeg si at jeg er enig med deg. Men utifra det jeg har fått med meg på sosial medier så syns jeg at mange flere på facebook utleverer barna sine i mye større grad enn det Anna gjør. Folk gjør det av stolthet, jeg gjør det aldri, for jeg respekterer privatlivet til mine barn (det er ikke populært). Så gå i deg selv og tenk over om du deler bilder av dine barn på nett. Har de godkjennet det? blir de å like det når de blir større?. Du er nok ikke feilfri du heller. Men innlegget mitt handlet ikke om hva jeg mener, for det er irrelevant. Det jeg ønsket å få fram var at vi alle burde være gode forbilder og snakke fram andre framfor å snakke ned. og er man uenig så kan man kan jo diskutere på en måte som er vennlig framfor å slenge ut en masse unødvendige kommentarer som bare lærer barna våre enda mer, at å snakke drit om andre på sosiale medier, det er lov. Anonymkode: acef0...025 Littegranne forskjell på min venneliste på facebook som er på 85 personer jeg faktisk kjenner, og antall lesere på den bloggen hennes. Utrolig mange, som hun ikke aner hvem er, kan lese den bloggen. Nå deler ikke jeg veldig mye da, har vel lagt ut et bilde som ungene var på denne sommeren, men det er uansett en stor forskjell Anonymkode: d1660...8c4
Anonym bruker Skrevet 20. august 2018 #21 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Som sagt så lever det en vond side i oss alle, og alle tar et valg om de vil ta den i bruk. Sa jeg i innlegget mitt at det var greit å utlevere barna? Du mener at det ikke er greit? Om du gjør det så kan jeg si at jeg er enig med deg. Men utifra det jeg har fått med meg på sosial medier så syns jeg at mange flere på facebook utleverer barna sine i mye større grad enn det Anna gjør. Folk gjør det av stolthet, jeg gjør det aldri, for jeg respekterer privatlivet til mine barn (det er ikke populært). Så gå i deg selv og tenk over om du deler bilder av dine barn på nett. Har de godkjennet det? blir de å like det når de blir større?. Du er nok ikke feilfri du heller. Men innlegget mitt handlet ikke om hva jeg mener, for det er irrelevant. Det jeg ønsket å få fram var at vi alle burde være gode forbilder og snakke fram andre framfor å snakke ned. og er man uenig så kan man kan jo diskutere på en måte som er vennlig framfor å slenge ut en masse unødvendige kommentarer som bare lærer barna våre enda mer, at å snakke drit om andre på sosiale medier, det er lov. Anonymkode: acef0...025 Haha, jeg har et veldig bevisst syn på hva jeg deler på fb! Alle bilder av mitt barn er godkjent av henne, de få bildene av henne når hun var mindre har hun også i etterkant sett og godkjent. Du må ikke anta noe om helt fremmede personer, det er generelt en grei regel. Og mener du virkelig at vanlige folk på fb utleverer barna sine mer enn denne bloggeren?😮😂 Jeg har ikke lest bloggen, interesserer meg ikke, men med alt skriveriet rundt henne og barna er det umulig å ikke få med seg hva det går i. Jeg har aldri skrevet om henne før, og skriver ingenting slemt eller stygt, og jeg er i hvertfall ikke misunnelig, men det finnes ikke ok å utlevere barn på den måten! De har rett og krav på privatliv! Anonymkode: be260...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå