Gå til innhold

Solskinnshistorier???prøvd i 2 år på nr.3...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har prøvd lenge og så har det klaffa????vil gjerne ha noen solskinnshistorier...og evt hva gjorde at d klaffa 👍😍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr en og to klaffet på første forsøk, nr tre lot vente på seg, tok ca tre år, ble gravid to ganger i den perioden, men mistet, det klaffet når jeg ga opp, når jeg innså at det ble med to stk, og begynte å nyte mer tiden med de to jeg hadde fremfor å konstant se etter gravidtegn. Vi hadde det jo fint og jeg så jo de selv om vi prøvde å bli gravid, men kveldene var veldig tunge.

Anonymkode: 299a8...20b

Skrevet

Prøvde i borti tre år, så klaffa det uten noe som helst hjelp eller forklaring. Ikke gi opp!

Anonymkode: 04947...ae0

Skrevet

Hadde du begyntbå gi opp??hva hadde du evt av hjelp?

Skrevet
15 minutter siden, stratosen_er mamma_ skrev:

Hadde du begyntbå gi opp??hva hadde du evt av hjelp?

Vi bare fortsatte å prøve, eneste som endret seg var at mannen ble ferdig med voldsomt stress som hadde vedvart et par år - vet ikke om det var det som gjorde susen for svømmerne.😊 Vi hadde ikke gitt opp på noe vis men det var fint da det endelig gikk bra, kjip skygge over sexlivet etterhvert når det blir så målrettet. 

Anonymkode: 04947...ae0

Skrevet

Vi prøvde i over 3 år med nr 3. Ble utredet og fant ut at det var hos meg problemet lå. Vi var sliten å lei etter å ha prøvd lenge så vi valgte å ikke begynne med prøverør, men heller få det litt på avstand først. Da gikk det noen måneder så satt spiren❤️

Anonymkode: 83412...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...