Gå til innhold

Bør jeg ta dette opp med han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr i sommer og vi har datet en del. Har vi ikke vært sammen, så har vi snakket på mld. 

Hadde sex for første gang for et par uker siden, og alt fungerte. 

Han har vært mye syk i vår og er ikke kommet seg helt. Han er mye sliten. 

Siste gangen vi hadde sex, sluttet "den" plutselig å fungere. Etter det har han kontaktet meg mindre og mindre og nå hører jeg mer eller mindre ingenting. Det er trist, for det er en flott fyr jeg kunne tenke meg å treffe igjen. 

Bør jeg ta en prat med han og spør hva som er skjedd? Jeg mistenker jo at det var potens problemet, men vet jo ikke sikkert. 

Vil ikke mase heller, men hvis det er det som er problemet, så vil jeg gjerne la han få vite at det gjorde ikke noe, det kan skje alle. 

Anonymkode: d5d7b...0b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv "penis", vær så snill. Eller "pikken", "kuken" etc. Å skrive/si "den" er vel noe vi er ferdige med nå? Det er da virkelig ikke noe unevnelig!

Ja, du bør jo snakke med ham. Det er ikke å mase å be om en forklaring på hvorfor en relasjon forandrer seg. Du behøver jo ikke akkurat si noe om ereksjonssvikten, bare si at du gjerne vil fortsette å treffe ham.

Anonymkode: 7653d...b25

Skrevet

Begynner navnet hans på T?

Anonymkode: 990f1...d7c

Skrevet

Eller at han holder på med 2 samtidig og at pikken egentlig ikke er problemet. Man kan få slapp pikk under akten, uten at det er noe i veien med 'den' 

Anonymkode: f85f9...626

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Begynner navnet hans på T?

Anonymkode: 990f1...d7c

Haha, nei 😊

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller at han holder på med 2 samtidig og at pikken egentlig ikke er problemet. Man kan få slapp pikk under akten, uten at det er noe i veien med 'den' 

Han gjør ikke det. Vi har vært sammen så og si hele tiden, så det ville han ikke fått tid til 🙂

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skriv "penis", vær så snill. Eller "pikken", "kuken" etc. Å skrive/si "den" er vel noe vi er ferdige med nå? Det er da virkelig ikke noe unevnelig!

Ja, du bør jo snakke med ham. Det er ikke å mase å be om en forklaring på hvorfor en relasjon forandrer seg. Du behøver jo ikke akkurat si noe om ereksjonssvikten, bare si at du gjerne vil fortsette å treffe ham.

Sendte han en mld, men han hadde ikke mulighet til å treffe meg i dag (ingen bombe egentlig), så jeg sa vi bare tar det da det passer for han. Heldigvis er jeg ikke veldig følelsmessig engasjert enda, så det går bra. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, nei 😊

Kanskje det begynner på R

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det begynner på R

Nei, dessverre ikke det heller 😂

Skrevet

Han ringte meg, så nå er alt klarert opp og greit.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han ringte meg, så nå er alt klarert opp og greit.

Så bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...