Gå til innhold

Haha. Kvinneguiden er styrt av barnevernet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sier de i gruppa «barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet»

Hva tenker dere? Er det BV som eier kvinneguiden og styrer med jernhånd?

Anonymkode: af090...043

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🙄🙄🙄

Anonymkode: e2b58...fe0

Skrevet

Konspirasjonsteoriene blir villere og villere og folka bak galere og galere. 

Anonymkode: 0de15...301

Skrevet

Hvorfor skulle barnevernet styre kvinneguiden? Med hvilket formål? 

Jeg tenker at de som er i de gruppene beviser ovenfor seg selv og andre hvorfor barna er fjernet

Anonymkode: 54b15...265

Skrevet

Nå må folk slutte og gi BV mer makt enn de har. 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skulle barnevernet styre kvinneguiden? Med hvilket formål? 

Jeg tenker at de som er i de gruppene beviser ovenfor seg selv og andre hvorfor barna er fjernet

Anonymkode: 54b15...265

Fordi de er for BV, og fordi de som kommer med saklige argumenter mot BV (hvor saklig de klarer å være, lurer litt etter å ha lest der inne) blir blokkert. Dog virket det som han ene hadde fått to moderatorer sparket der inne. I tillegg kom de med en analyse av endel faste brukere med nick. 

Galskap. 

Skrevet

Før var siden deres offentlig, men ikke nå? Er dere medlemmer der? Leste litt der før og forstår at mange er fortvilet, men noen var jo helt på styr🤪

Anonymkode: 0ef67...069

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Før var siden deres offentlig, men ikke nå? Er dere medlemmer der? Leste litt der før og forstår at mange er fortvilet, men noen var jo helt på styr🤪

Fortsatt mulig å lese der inne. Jeg er IKKE medlem. 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fortsatt offentlig. 

A3040B9E-BDA1-4DC8-960C-CBDAFF3994FB.jpeg

Skrevet

Innimellom håper jeg at de folka som henger inne på de gruppene velger å frita barnevernet fra taushetsplikten slik at papirene blir offentlige! Ei i byen min er mer aktiv der inne, klager over sin nød, at barnet ble grepet fra henne o.s.v. Hun nevner sjelden av barnet ble stadig funnet ute på natta, kom i barnehagen med god og full bleie flere dager i uken, og at hun leverte i fyllesyk tilstand. Hun ble observert i byen med barnet i vogn og ølen i hånda. De fleste er helt enig i avgjørelsen her, men der inne får hun masse støtte!

Anonymkode: 0c64a...1d8

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innimellom håper jeg at de folka som henger inne på de gruppene velger å frita barnevernet fra taushetsplikten slik at papirene blir offentlige! Ei i byen min er mer aktiv der inne, klager over sin nød, at barnet ble grepet fra henne o.s.v. Hun nevner sjelden av barnet ble stadig funnet ute på natta, kom i barnehagen med god og full bleie flere dager i uken, og at hun leverte i fyllesyk tilstand. Hun ble observert i byen med barnet i vogn og ølen i hånda. De fleste er helt enig i avgjørelsen her, men der inne får hun masse støtte!

Samme grunn til at jeg leser der. Vet om ei som er meget aktiv der inne. Hun klager og syter på ALT. Sannheten var at hun var en bedriten mamma. Prioriterte røyk før mat, røyka inne, ungen var møkkete og ustelt, hadde dårlige klær, regnjakke i -20 osv. Hun er i følge henne selv vedens beste mamma. 

Skrevet

De folka der inne på den gruppa er ikke helt oppegående.

Anonymkode: 97d4e...622

Skrevet

Selvfølgelig styrer barnevernet Kvinneguiden. De styrer faktisk det meste her i verden. Det er Illuminati, Frimurerne og det norske barnevernet som er verdens tre mest mektige organisasjoner. De samarbeider om å styre verden dit de vil og skape en ny orden, og barnevernets oppgave er å sette de som gjennomskuer dette ut av spill ved å ta fra dem barna. Det er et styre over det hele. Der sitter bl.a. Elvis, Prinsesse Diana og Michael Jackson, for ingen av dem er egentlig døde, de har bare gått i skjul for å jobbe fram en bedre verden. De doper bl.a. folk med lykkehormoner som spres fra fly i fint vær, du kan se de hvite stripene. I gråvær fungerer det ikke, og det er derfor folk generelt er gladere når sola skinner enn når det er overskya og regner. Jeg burde sikkert ikke skrevet dette med nick. På den andre siden så spiller det nok ingen rolle, for de er nok på sporet av meg allerede uansett hva jeg gjør. Fortsett kampen, søstre! Jeg poster dette og tar en for laget!

Skrevet

Må forresten ikke glemme at Egmont eier både Kvinneguiden og dette forumet, så hvis Barnevernet styrer kvinneguiden styrer de vel i bunn og grunn Egmont, og dermed blir det mye å holde seg unna. Blant annet flere ukeblad, donald blad, de fleste tegneserieblader, tilogmed nordisk film!

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

De kan ikke frita barnevernet fra taushetsplikten fordi barnevernet skal beskytte barnet og det vil aldri være det beste for barnet at papirene blir offentlige for alle. 

Anonymkode: f8375...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...