Gå til innhold

Tomflasker liggendes i leiligheten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hiver tomflaskene sammen i søppelsekker men jeg er ganske så sløv med og få pantet de og jeg har ikke pantet tomflasker på 2-3 år nå og jeg har nå 11 fulle søppelsekker liggendes i leiligheten min, men min far sier at jeg må se og få pantet flaskene for hvis ikke så ødelegger jeg leiligheten min, jeg trodde først at pappa bare tøyset men tydeligvis så var det seriøst ment.. pappa skulle ta og pante tomflaskene for meg på det lokale bryggeriet i byen hvor jeg bor til neste uke, men hvordan i alle dager kan noen sekker med tomflasker "ødelegge leiligheten"`?

Anonymkode: a6706...d52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer med med plast når du kaster den da? Det forurenser. Det er skikkelig ekkelt å ha 11 søppelsekker! Gir et visst inntrykk av at du generelt ikke er så renslig av deg. Håper ikke du har tregulv der flaskene har samlet støv og du ikke har vasket på 2-3 år

Anonymkode: 4e421...33b

Skrevet

Han mener vel bare st det er urenslighet, rotete og kanskje vitner om at du ikle tar så godt vare på leiligheten?

hvis du ikke får pantet de denne gangene heller finnes det organisasjoner som tar oppgaven for deg mot at de selvsagt beholder pengene.

Anonymkode: 1740d...d9b

Skrevet

Det går jo opp unødig lagringsplass og ser rotete ut. 

Skrevet

For et svin du er!

Anonymkode: c1cdb...eb5

Skrevet

Tomflasker begynner jo å lukte etter noen dager, mugg osv, æsj

Anonymkode: 15995...872

Skrevet

Ring et lokalt idrettslag og spør om de vil hente. Hos oss henger idrettslaget opp plakater hver høst/vår og går rundt og henter tomflasker. De sparer til turer og andre arrangementer. 

Da får du ikke panten selv, men du får i alle fall ryddet. 

Enig med de andre her. 11 fulle søppelsekker med tomflasker ER ekkelt. Det kan lekke fra flaskene og lage skikkelig stygge merker i gulvet, men det ser du ikke når du ikke har flyttet søppelsekkene. I verste fall må du bytte gulv der de har stått. 

Anonymkode: a6b25...1e7

Skrevet

Du er ikke litt sløv, du er direkte ufyselig, uhygienisk og lett tilbakestående. Samler du annet søppel også?

Anonymkode: e9e91...f44

Skrevet

Regner med du har det på boden. Ser ikke problemet fordi om eklingene som svarer her tydeligvis ikke skyller flaskene før de slenger de i pose...

Anonymkode: ff12a...abd

Skrevet
21 minutes ago, Anonym bruker said:

Regner med du har det på boden. Ser ikke problemet fordi om eklingene som svarer her tydeligvis ikke skyller flaskene før de slenger de i pose...

Anonymkode: ff12a...abd

Trenger ikke det når man panter flasker jevnlig... 11 søppelsekker er sånn hoarderstyle

Anonymkode: 19667...d7c

Skrevet

.....for ikke å snakke om at du drikker aaaalt for mye fra flaske!! 

Anonymkode: 5867d...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...