Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Jeg hiver tomflaskene sammen i søppelsekker men jeg er ganske så sløv med og få pantet de og jeg har ikke pantet tomflasker på 2-3 år nå og jeg har nå 11 fulle søppelsekker liggendes i leiligheten min, men min far sier at jeg må se og få pantet flaskene for hvis ikke så ødelegger jeg leiligheten min, jeg trodde først at pappa bare tøyset men tydeligvis så var det seriøst ment.. pappa skulle ta og pante tomflaskene for meg på det lokale bryggeriet i byen hvor jeg bor til neste uke, men hvordan i alle dager kan noen sekker med tomflasker "ødelegge leiligheten"`? Anonymkode: a6706...d52
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Hva skjer med med plast når du kaster den da? Det forurenser. Det er skikkelig ekkelt å ha 11 søppelsekker! Gir et visst inntrykk av at du generelt ikke er så renslig av deg. Håper ikke du har tregulv der flaskene har samlet støv og du ikke har vasket på 2-3 år Anonymkode: 4e421...33b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 Han mener vel bare st det er urenslighet, rotete og kanskje vitner om at du ikle tar så godt vare på leiligheten? hvis du ikke får pantet de denne gangene heller finnes det organisasjoner som tar oppgaven for deg mot at de selvsagt beholder pengene. Anonymkode: 1740d...d9b
Mamma_til_2 Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 Det går jo opp unødig lagringsplass og ser rotete ut.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 For et svin du er! Anonymkode: c1cdb...eb5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 Tomflasker begynner jo å lukte etter noen dager, mugg osv, æsj Anonymkode: 15995...872
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 Ring et lokalt idrettslag og spør om de vil hente. Hos oss henger idrettslaget opp plakater hver høst/vår og går rundt og henter tomflasker. De sparer til turer og andre arrangementer. Da får du ikke panten selv, men du får i alle fall ryddet. Enig med de andre her. 11 fulle søppelsekker med tomflasker ER ekkelt. Det kan lekke fra flaskene og lage skikkelig stygge merker i gulvet, men det ser du ikke når du ikke har flyttet søppelsekkene. I verste fall må du bytte gulv der de har stått. Anonymkode: a6b25...1e7
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #8 Skrevet 19. august 2018 Du er ikke litt sløv, du er direkte ufyselig, uhygienisk og lett tilbakestående. Samler du annet søppel også? Anonymkode: e9e91...f44
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #9 Skrevet 19. august 2018 Regner med du har det på boden. Ser ikke problemet fordi om eklingene som svarer her tydeligvis ikke skyller flaskene før de slenger de i pose... Anonymkode: ff12a...abd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #10 Skrevet 19. august 2018 21 minutes ago, Anonym bruker said: Regner med du har det på boden. Ser ikke problemet fordi om eklingene som svarer her tydeligvis ikke skyller flaskene før de slenger de i pose... Anonymkode: ff12a...abd Trenger ikke det når man panter flasker jevnlig... 11 søppelsekker er sånn hoarderstyle Anonymkode: 19667...d7c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #11 Skrevet 19. august 2018 .....for ikke å snakke om at du drikker aaaalt for mye fra flaske!! Anonymkode: 5867d...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå