Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke slette gamle varsler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det kunne man før. Det var greit så man kunne spare på de trådene man ønsket å beholde litt. Finnes det noen annen måte å spare en tråd/ha som favoritt, uten å måtte lete gjennom side etter side med gamle varsler?

Anonymkode: 478e2...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Ann Christin skrev:

Jeg ser man kan lagre ent råd som favoritt slik at det kan vises i mine innlegg siden, men jeg finner ikke den siden. Her må evt @HanneMari Egmont få hjulpet deg i morgen.

Ann Christin, admin

Ok, takk :)

Anonymkode: 478e2...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta vare på tråder, kan du trykke "følg dette" øverst til høyre. Du kan velge å droppe varsler. Da vil de kun legge seg i lista di. Når du da går på "mine aktivitetsstrømmer" og "Innhold jeg følger" i menyen, vil du få opp en oversikt over de trådene du har valgt å følge/ta vare på. Var det til hjelp? 

Jeg finner heller ikke "mine innlegg" som "favoritter" skal kobles til, jeg kan spørre Teknisk hvis ikke det første svaret hjelper.

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

For å ta vare på tråder, kan du trykke "følg dette" øverst til høyre. Du kan velge å droppe varsler. Da vil de kun legge seg i lista di. Når du da går på "mine aktivitetsstrømmer" og "Innhold jeg følger" i menyen, vil du få opp en oversikt over de trådene du har valgt å følge/ta vare på. Var det til hjelp? 

Jeg finner heller ikke "mine innlegg" som "favoritter" skal kobles til, jeg kan spørre Teknisk hvis ikke det første svaret hjelper.

Hanne Mari

Ja, det hjalp  :)  For jeg hadde helt oversett og glemt den lista med innhold jeg følger :) Men jeg skulle gjerne ønsket meg en liten favorittliste uansett, for innhold jeg følger blir veldig lang hvis en ikke husker å ta bort igjen emner som en ikke vil ha der.

Anonymkode: 478e2...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, jeg syns også det er litt snodig at vi ikke finner lista. Håper du kan bruke oppskriften over til vi finner ut av det!

@TSP Vet du hvor koblingen mellom "favoritter" og "mine innlegg" er på dette forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, HanneMari Egmont skrev:

Skjønner, jeg syns også det er litt snodig at vi ikke finner lista. Håper du kan bruke oppskriften over til vi finner ut av det!

@TSP Vet du hvor koblingen mellom "favoritter" og "mine innlegg" er på dette forumet?

Det kan jeg, takk :)

Anonymkode: 478e2...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 18.8.2018 den 19.27, Anonym bruker skrev:

Det kunne man før. Det var greit så man kunne spare på de trådene man ønsket å beholde litt. Finnes det noen annen måte å spare en tråd/ha som favoritt, uten å måtte lete gjennom side etter side med gamle varsler?

Anonymkode: 478e2...fb7

Gamle varsler går ikke lenger tilbake enn 4. juni hos meg, så de slettes tydeligvis automatisk etterhvert. Det ser ut som det er tre måneder med varsler som ligger, men det kan jo være tilfeldig at jeg sjekket akkurat i dag. Evt slettes det når det når et visst antall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Gamle varsler går ikke lenger tilbake enn 4. juni hos meg, så de slettes tydeligvis automatisk etterhvert. Det ser ut som det er tre måneder med varsler som ligger, men det kan jo være tilfeldig at jeg sjekket akkurat i dag. Evt slettes det når det når et visst antall?

Det har du jammen meg helt rett i, det hadde jeg ikke lagt merke til, mine går tilbake til 2 juni. Da kan de ikke spares der heller :(

Anonymkode: 478e2...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de slettes for å spare plass (ting som tar plass gjør forumet treigt). Men jeg skal ta med innspillet ditt videre!

Håper forslaget lenger opp hjelper noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Tror de slettes for å spare plass (ting som tar plass gjør forumet treigt). Men jeg skal ta med innspillet ditt videre!

Håper forslaget lenger opp hjelper noe!

Da vil det jo spare mer plass om  man kan slette selv. Jeg har noe sånt som elleve sider varsler liggende siden juni, og kunne gjerne spart dere minst ti av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Da vil det jo spare mer plass om  man kan slette selv. Jeg har noe sånt som elleve sider varsler liggende siden juni, og kunne gjerne spart dere minst ti av dem.

Jeg tror det bare er satt opp en automatisk dato for hele forumet på samme måte som for søk. Men jeg innrømmer at jeg ikke er hundre prosent sikker på om dette er grunnen til at programvaren sletter på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Jeg tror det bare er satt opp en automatisk dato for hele forumet på samme måte som for søk. Men jeg innrømmer at jeg ikke er hundre prosent sikker på om dette er grunnen til at programvaren sletter på den måten.

Men da bør det finnes en annen mulighet til å spare på enkelte tråder

Hi

Anonymkode: 478e2...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, sug lut skrev:

Da vil det jo spare mer plass om  man kan slette selv. Jeg har noe sånt som elleve sider varsler liggende siden juni, og kunne gjerne spart dere minst ti av dem.

Hvis du bare har 11 sider, så kan jeg nok si  at det ikke er for å spare plass, for jeg har visst 36 sider......

Hi

Anonymkode: 478e2...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du bare har 11 sider, så kan jeg nok si  at det ikke er for å spare plass, for jeg har visst 36 sider......

Hi

Anonymkode: 478e2...fb7

Hm. Mystisk. Da er det nok kun tidsfaktoren og ikke mengde som utløser sletting. Men du følger tråder? Det gjør aldri jeg, så da hoper ikke den typen varsler seg opp, har bare varsel på liker og sitat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Hm. Mystisk. Da er det nok kun tidsfaktoren og ikke mengde som utløser sletting. Men du følger tråder? Det gjør aldri jeg, så da hoper ikke den typen varsler seg opp, har bare varsel på liker og sitat.

Jeg følger altfor mange tråder desverre hehe

Hi

Anonymkode: 478e2...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Hm. Mystisk. Da er det nok kun tidsfaktoren og ikke mengde som utløser sletting. Men du følger tråder? Det gjør aldri jeg, så da hoper ikke den typen varsler seg opp, har bare varsel på liker og sitat.

Det her var litt snodig for jeg ser og at på mandag så skrev vi begge hvor langt tilbake varslene gikk, og det var ikke samme dato heller. Du hadde 4 juni, jeg hadde 2 juni. Og det er jo og litt ulogisk når jeg har 3 ganger så mange sider som deg

Hi

Anonymkode: 478e2...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det her var litt snodig for jeg ser og at på mandag så skrev vi begge hvor langt tilbake varslene gikk, og det var ikke samme dato heller. Du hadde 4 juni, jeg hadde 2 juni. Og det er jo og litt ulogisk når jeg har 3 ganger så mange sider som deg

Hi

Anonymkode: 478e2...fb7

Hm. La oss sjekke hva vi har for dato nå. Jeg venter bare på bussen uansett 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Hm. La oss sjekke hva vi har for dato nå. Jeg venter bare på bussen uansett 😉

Mitt tidligste varsel er nå 5. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men da bør det finnes en annen mulighet til å spare på enkelte tråder

Hi

Anonymkode: 478e2...fb7

Det er det også, du kan abonnere på dem ved å følge dem, som beskrevet lenger opp! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...