Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Føler meg litt som Lisbeth i side om side. Folk snakket om disse podcast-greiene i lunsjen på jobb og jeg klarer ikke henge med i samtalene.. Nr 1: hva er det? nr 2: hvordan brukes det? nr 3 finnes det noe interessant der for meg som egentlig bare interesserer med for nyheter og dokumentarer? nr 4: koster det noe? nr 5: bruker det Internett/4g? Anonymkode: 534ea...6d9
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 Podcast er et «radioprogram» om et eller annet tema. Velg deg et tema og du finner garantert en podcast om det. På min iPhone finnes det en app som heter podcaster. Søk på den etter et tema og begynn å lytte. Du finner helt sikkert en dokumentar du liker. Jeg har feks hørt om Birgitte Tengs saken og om kongosaken. Er gratis bruker 4g og wifi ja. Anonymkode: 5a8a0...047
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 Bruker kun 4g/Wi-Fi til nedlasting,så kan du høre det offline når som helst. Anbefales podcasten Ekko. Anonymkode: f5005...697
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Podcast er et «radioprogram» om et eller annet tema. Velg deg et tema og du finner garantert en podcast om det. På min iPhone finnes det en app som heter podcaster. Søk på den etter et tema og begynn å lytte. Du finner helt sikkert en dokumentar du liker. Jeg har feks hørt om Birgitte Tengs saken og om kongosaken. Er gratis bruker 4g og wifi ja. Anonymkode: 5a8a0...047 Jeg har iPhone, men ikke appen. Må den da lastes ned? Anonymkode: 534ea...6d9
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har iPhone, men ikke appen. Må den da lastes ned? Anonymkode: 534ea...6d9 Må sikkert det. Husker ikke Anonymkode: 5a8a0...047
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 Du finner garantert noe for din smak Jeg hører på podcast hele arbeidsdagen. Det finnes noe for alle når det gjelder podcast! Start gjerne med norske podcaster, f.eks To hvite menn, Uløst, Pia og Psyken, Foreldrerådet, Ekko, P2 radiodokumentar, osv. Hva enn som interesserer deg. Og ja, jeg tror appen Podcaster må lastes ned. Anonymkode: 82957...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå