Gå til innhold

Noen her som har hatt en øyelokksoperasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det? Man er vel våken siden man ikke blir innlagt over natta? Er ikke det veldig ekkelt å bli operert så nært øynene? Hadde du noen med deg i 24 timer etterpå? Leste en plass at man ikke bør være alene de første 24 timene etter operasjonen.

Jeg har ingen å spørre her jeg bor, alle jobber jo av venner og familie som bor her. Mine foreldre bor 4 timer unna men mamma er ufør så kunne jo spurt henne om hun orker å ta en tur til meg. 

Noe annet jeg bør vite? Jeg trenger ikke tenke på fri fra jobb for det har jeg.

Anonymkode: fc78e...113

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innlagt?

Jeg tok det hos privat øyelege, fikk lokalbedøvelse og det var fort gjort. Måtte sitte en stund på venterommet etterpå, husker ikke hvor lenge. Fikk ingen beskjed om at jeg ikke kunne være alene. Hvorfor skulle jeg ikke kunne det? Jeg hadde noen til å kjøre meg, men var hjemme alene etterpå. Det var ikke noe problem

Anonymkode: 8145f...13d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Innlagt?

Jeg tok det hos privat øyelege, fikk lokalbedøvelse og det var fort gjort. Måtte sitte en stund på venterommet etterpå, husker ikke hvor lenge. Fikk ingen beskjed om at jeg ikke kunne være alene. Hvorfor skulle jeg ikke kunne det? Jeg hadde noen til å kjøre meg, men var hjemme alene etterpå. Det var ikke noe problem

Ja man blir jo ikke innlagt. Fort gjort høres ikke nøye gjort ut 😂 Ser for meg at se må være nøye for man skal tross alt se normal ut etter hevelsene er over.

Leste om at det er enbefalt å ha noen hos seg i tilfelle man begynner å fossblø el noe sånt, er greit å få hjelp til å komme seg til sykehuset om man er i panikk og sliter med å ringe 113. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja man blir jo ikke innlagt. Fort gjort høres ikke nøye gjort ut 😂 Ser for meg at se må være nøye for man skal tross alt se normal ut etter hevelsene er over.

Leste om at det er enbefalt å ha noen hos seg i tilfelle man begynner å fossblø el noe sånt, er greit å få hjelp til å komme seg til sykehuset om man er i panikk og sliter med å ringe 113. 

Men det er fort gjort, det er jo tross alt bare noen små snitt, og resultatet ble veldig bra selv om det ikke ble gjort av kosmetiske grunner

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er fort gjort, det er jo tross alt bare noen små snitt, og resultatet ble veldig bra selv om det ikke ble gjort av kosmetiske grunner

Okey. Takk for svar :)

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forblø etter en øyelokkoperasjon, tror nok du blander litt 😉

Anonymkode: d45ce...f12

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forblø etter en øyelokkoperasjon, tror nok du blander litt 😉

Anonymkode: d45ce...f12

Fossblø, ikke forblø. 

Anonymkode: 926f1...502

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fossblø, ikke forblø. 

Det høres voldsomt dramatisk ut. Det er jo snakk om noen få sting

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fossblø, ikke forblø. 

Bare forteller det jeg leste om øyelokksoperasjon :)

Skrevet

Dette var det jeg fant nå, det står under øyelokksoperasjon hos Aleris. Men det var en annen plass jeg leste om hvorfor, finner det ikke igjen. Så dere får le så mye av det som dere vil :)

Screenshot_20180819-144935_Samsung Internet.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...