Gå til innhold

Hva slags planter/blomster har dere inne? Trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så dårlig på sånt. Pleier å ha orkidé, men de er kjedelige når de er ferdige å blomstre, klarer heller ikke å få de igjen. Har dere gulvplanter? Har ikke så grønne fingre, så kan lett glemme å vanne, men prøver ihvertfall. "Stilen" vi har inne er grå vegger, går litt sølvaktig ting igjen, hvite møbler (ikke sofa). Hvis det har noe å si da..hehe

Anonymkode: 655b3...4ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orkidéer 😛 

Utover det har vi fredslilje, sølvranke, svigermors tunge, et par forskjellige palmer, monstera og pilea. Synes alle disse er enkle å ha med å gjøre. Vanner når fredsliljen viser at den trenger vann ved å henge med bladene, og da får alle en skvett i bunnen av potten. Svigermors tunge får vann en gang i måneden eller så, den skal ha lite vann.

Skrevet

Jeg har ikke så mye, fredsliljer, paraplyplante, en slags yucca palme og gullranke. Alt tåler tørke, de får ikke så mye stell hos meg desverre, glemmer det bort. Fredsliljene og yucca palmen står på gulvet, resten i vinduet

Anonymkode: 480b1...8ef

Skrevet

Aloe Vera. 

Frisk og fin uansett hvor mye jeg klarer å glemme den.

Anonymkode: 09edd...8f3

Skrevet

Takk for tips😊trenger noe som ser pent og enkelt å holde i livet..hehe..får ta meg en tur i blomsterbutikk å titte.

Anonymkode: 655b3...4ec

Skrevet

Aloe vera på badet. Diverse urter i kjøkkenvinduet. Orkideer, spøkelsestre og diverse Takløk i stue og spisestue. 

Anonymkode: 6f918...3ab

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aloe vera på badet. Diverse urter i kjøkkenvinduet. Orkideer, spøkelsestre og diverse Takløk i stue og spisestue. 

Anonymkode: 6f918...3ab

Her var det navn jeg ikke har hørt før, så måtte google litt. Spøkelsestre var kult :)

Anonymkode: 480b1...8ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...