Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Er så mat lei, så klarer ikke å finne på noe lenger.. Vi er 2 voksne som spiser det meste, en ungdom spiser alt.. Og 2 stk barn på 5 og 7 som spiser enkle ting.. Hva spiser dere på en lørdagskveld? Tar imot alle tips God lørdag til dere alle Anonymkode: 2a8a2...c46
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 Lagde en reste/spikersuppe av det som måtte brukes fra kjøleskap/fryser her om dagen som vi av ulike årsaker ikke har fått spist. Den skal vi spise i dag. Fant 2 kg kyllinglår, 2 kg kyllingvinger og noen bein etter tørka reinkjøtt i fryseren som jeg lagde suppe av. Brukte det som fanns av grønsaker i kjøleskapet. Anonymkode: 38d09...6d5
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 Ungene her ville ha pitabrød i dag, så da blir det det. Stekte kyllingstrimler med fajitakrydder, og egentlig tilbehør som til taco. Div grønnsaker, rømme, ost osv også lager alle de pitabrødene de vil ha til middag. Anonymkode: a344e...080
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 Vi voksne skal spise biff med tilbehør. Barna ville ha noe enkelt Anonymkode: bb0f3...90a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 Her blir det Tinas kyllingpanne. Anonymkode: 1bc17...795
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #7 Skrevet 18. august 2018 Vi spiser ofte sushi på lørdager. Eller lager indisk og baker naan. Eller legger pizzasten i ovnen og lager gode, italienske pizzaer. I dag er jeg på jobb, og her er menyen butikkkjøpt «rull ut-pizzabunn» med diverse topping. Anonymkode: 50321...d30
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #8 Skrevet 18. august 2018 Grandiosa Men vi hadde laks med poteter og grønnsaker i går. I morgen blir det kylling kjøttboller, fullkorn pasta og brun saus. Anonymkode: a2ded...6e8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #9 Skrevet 18. august 2018 Jeg er på jobb og her skal vi kose oss med pizza i kveld 😊 Anonymkode: e59eb...bb8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #10 Skrevet 18. august 2018 Pai. En med spinat tomat chevre basilikum og hvite bønner. Og en med brokkoli til kresne unger. Og salat til. Anonymkode: 5b519...290
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #11 Skrevet 18. august 2018 Grillfest i regnet. Anonymkode: aaa63...b66
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #12 Skrevet 18. august 2018 Quesadilla med søtpotetbåter, aioli, rømmedipp og guacamole Anonymkode: dd805...88f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #13 Skrevet 18. august 2018 Vi skal på Peppes Anonymkode: 9338e...f32
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #14 Skrevet 18. august 2018 Noe så kjedelig som kjøttboller, spaghetti og tomatsaus. Hjemmelaget tomatsaus i det minste, så den blir ganske så god. Det er bare meg og to barn idag, og det er så kjedelig å bruke tid på å lage noe de bare liker sånn passe. Anonymkode: 65b48...a96
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #15 Skrevet 19. august 2018 hadde biffsnadder der Anonymkode: fc4ba...d05
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #16 Skrevet 19. august 2018 Vi hadde fersk fullkorns tagliatelle med kjøttdeig i saus Anonymkode: dd805...88f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #17 Skrevet 19. august 2018 Ungene stekte seg en pizza. Jeg fikk servert bakt potet hos sjefa, vi skrudee flatpakka Ikea i går kveld. Anonymkode: 48cb4...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå