Gå til innhold

Hva er middagsplanene deres i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mat lei, så klarer ikke å finne på noe lenger.. 

Vi er 2 voksne som spiser det meste, en ungdom spiser alt.. Og 2 stk barn på 5 og 7 som spiser enkle ting..

 

Hva spiser dere på en lørdagskveld?

Tar imot alle tips :nigo:

God lørdag til dere alle :blomst::spise:

Anonymkode: 2a8a2...c46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagde en reste/spikersuppe av det som måtte brukes fra kjøleskap/fryser her om dagen som vi av ulike årsaker ikke har fått spist. Den skal vi spise i dag. Fant 2 kg kyllinglår, 2 kg kyllingvinger og noen bein etter tørka reinkjøtt i fryseren som jeg lagde suppe av. Brukte det som fanns av grønsaker i kjøleskapet. 

Anonymkode: 38d09...6d5

Skrevet

Ungene her ville ha pitabrød i dag, så da blir det det.

Stekte kyllingstrimler med fajitakrydder, og egentlig tilbehør som til taco. Div grønnsaker, rømme, ost osv også lager alle de pitabrødene de vil ha til middag.

Anonymkode: a344e...080

Skrevet

Vi voksne skal spise biff med tilbehør.

Barna ville ha noe enkelt 

Anonymkode: bb0f3...90a

Skrevet

Her blir det Tinas kyllingpanne.

Anonymkode: 1bc17...795

Skrevet

Vi spiser ofte sushi på lørdager. 

Eller lager indisk og baker naan. 

Eller legger pizzasten i ovnen og lager gode, italienske pizzaer.

I dag er jeg på jobb, og her er menyen butikkkjøpt «rull ut-pizzabunn» med diverse topping. 

Anonymkode: 50321...d30

Skrevet

Grandiosa :P Men vi hadde laks med poteter og grønnsaker i går. I morgen blir det kylling kjøttboller, fullkorn pasta og brun saus.

Anonymkode: a2ded...6e8

Skrevet

Jeg er på jobb og her skal vi kose oss med pizza i kveld 😊

Anonymkode: e59eb...bb8

Skrevet

Pai. En med spinat tomat chevre basilikum og hvite bønner. Og en med brokkoli til kresne unger. 

Og salat til. 

Anonymkode: 5b519...290

Skrevet

Grillfest i regnet.

Anonymkode: aaa63...b66

Skrevet

Quesadilla med søtpotetbåter, aioli, rømmedipp og guacamole

Anonymkode: dd805...88f

Skrevet

Vi skal på Peppes 

Anonymkode: 9338e...f32

Skrevet

Noe så kjedelig som kjøttboller, spaghetti og tomatsaus. Hjemmelaget tomatsaus i det minste, så den blir ganske så god. Det er bare meg og to barn idag, og det er så kjedelig å bruke tid på å lage noe de bare liker sånn passe. 

Anonymkode: 65b48...a96

Skrevet

hadde biffsnadder der

Anonymkode: fc4ba...d05

Skrevet

Vi hadde fersk fullkorns tagliatelle med kjøttdeig i saus

Anonymkode: dd805...88f

Skrevet

Ungene stekte seg en pizza. Jeg fikk servert bakt potet hos sjefa, vi skrudee flatpakka Ikea i går kveld.

Anonymkode: 48cb4...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...