Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Jeg får det ikke til. Frøene klumper seg i bunnen og melken ligger og flyter på toppen. Noen råd? Anonymkode: 0c59d...33f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 Hvilken væske bruker du? Det har jeg aldri opplevd med kokosmelk i hvert fall.. Anonymkode: e3df6...15d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilken væske bruker du? Det har jeg aldri opplevd med kokosmelk i hvert fall.. Anonymkode: e3df6...15d Bruker Mylk, med mandel og havre. Anonymkode: 0c59d...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå