Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Leste nylig en artikkel hvor det stå at pene foreldre har større mulighet for å få jente og at mindre pene foreldre har større sjanse for å få gutter, vet ikke om dette stemmer. Men hva tror du? Anonymkode: f849c...9c8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 Det høres veldig lite sansynlig ut. Hvordan deffinere de "pene"? Anonymkode: 6cb0f...62c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 Hvordan skulle naturen kategorisere utseende til folk da? Hva er pent og hva er stygt? Du kan ikke for alvor tro at dette er fakta? Anonymkode: 9e292...3b5
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 Ja, det er faktisk helt sant! Og når den ene foreldreren er pen og den andre stygg, da får man en av hvert kjønn. De som er midt på treet utseendemessig kan dessverre ikke få barn, men de har større sjanse enn resten av befolkningen til å vinne i Lotto. Anonymkode: 70ad5...8c5
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan skulle naturen kategorisere utseende til folk da? Hva er pent og hva er stygt? Du kan ikke for alvor tro at dette er fakta? Anonymkode: 9e292...3b5 Jeg leste i et eller annet blad for noen år siden at det var større mulighet for å få jente dersom begge foreldrene var pene og at sjansen var større for å få gutt dersom foreldrene var mindre pene, men hvordan de kom frem til denne konklusjonen husker jeg ikke.. skal prøve å finne denne artikkelen igjen iløpet av dagen. Anonymkode: f849c...9c8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #7 Skrevet 18. august 2018 Shit! Enda en bekreftelse på at jeg ikke er pen Anonymkode: 470c5...7fe
the amazing spidermamma Skrevet 18. august 2018 #8 Skrevet 18. august 2018 Jeg har fått to gutter, så da er jeg vel dobbeltstygg. Jeg velger å tro at det er en myte!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #9 Skrevet 18. august 2018 Tanten min har 5 gutter så da bør vel hun være motbydelig stygg da?? Noe hun ikke er! Anonymkode: 470c5...7fe
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #10 Skrevet 18. august 2018 Ja, klart det. Og det er nok godt vitenskapelig underbygget. Anonymkode: 51537...4ad
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #11 Skrevet 18. august 2018 Jeg synes jentemammaer er så lite pene jeg. Anonymkode: 92b73...750
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #12 Skrevet 18. august 2018 Søsteren min er modell og mannen hennes er også i "hennes liga". De har to gutter. Smellvakre de også 👍 Anonymkode: aa335...357
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #13 Skrevet 18. august 2018 Det finnes vel lite belegg for en slik påstand, vil jeg tro? Å være pen er subjektivt. Hva er kriteriene for å være pen? Selv er jeg smashing og har bare gutter. I min manns slekt blir det bare født gutter, om man ser bort ifra de kvinnene som har giftet seg inn. Anonymkode: 17dd6...0fd
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #14 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det finnes vel lite belegg for en slik påstand, vil jeg tro? Å være pen er subjektivt. Hva er kriteriene for å være pen? Selv er jeg smashing og har bare gutter. I min manns slekt blir det bare født gutter, om man ser bort ifra de kvinnene som har giftet seg inn. Anonymkode: 17dd6...0fd Så kvalmende med folk som sier om seg selv at de er pene!! Du du ligner nok mer på en burugle! Anonymkode: 470c5...7fe
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #15 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så kvalmende med folk som sier om seg selv at de er pene!! Du du ligner nok mer på en burugle! Anonymkode: 470c5...7fe Hvorfor i all verden? Selvsagt kan man se om ens eget ansikt er pent. Anonymkode: 51537...4ad
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #16 Skrevet 18. august 2018 Jeg har tre jenter og er pen jeg. Men dette er det mest tøvete jeg har lest på lenge🤣 Anonymkode: d1f1f...344
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #17 Skrevet 18. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så kvalmende med folk som sier om seg selv at de er pene!! Du du ligner nok mer på en burugle! Anonymkode: 470c5...7fe Du syns ikke det er mer kvalmende å være bitter og gretten da? Anonymkode: 9e292...3b5
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #18 Skrevet 18. august 2018 Jeg kan ikke finne den artikkelen som jeg leste for noen år siden den var på engelsk og var trykket i britiske Daily mail, men jeg fant en annen artikkel om samme tema https://www.psychologytoday.com/intl/blog/the-scientific-fundamentalist/201101/beautiful-people-have-more-daughters Men hvordan de har kommet frem til denne konklusjonen vet ikke jeg. Anonymkode: f849c...9c8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #19 Skrevet 18. august 2018 😂😂😂 Jeg tror på at det er mange detaljer om reproduksjoner vi ikke har kunnskap om. Men det der er for idiotisk! Det kan vel være de finner en eller annen statistisk overvekt som sammenfaller med en viss grad av symmetri i ansiktet eller noe slikt. Men jeg er 120% sikker på at det ikke er grunnen. Man har jo også statistikk på at symmetriske mennesker opplever større grad av succes enn andre. Kanskje er det så simpelt at de har større risiko for å være opptatt akkurat ved el så det er mer sansynlig for dem å få jente. F eks. Ekstrem gjetting - men mer sansynlig enn at det er utseendet i seg selv som bestemmer kjønn på kommende barn. Anonymkode: 0e3bd...cfa
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #20 Skrevet 18. august 2018 Fikk først gutt og så to jenter. Har jeg da blitt penere med årene. Moren min har fem barn, begynte og avslutta med gutt og 3 jenter i midten. Har hun da vært stygg som ung, hatt noen skikkelig gode år for så å bli fæl i 40-årene? Er vel like mye i dette som at gode elskere lager gutter og annet vrøvl. Anonymkode: c79a3...3cb
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #21 Skrevet 18. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: 😂😂😂 Jeg tror på at det er mange detaljer om reproduksjoner vi ikke har kunnskap om. Men det der er for idiotisk! Det kan vel være de finner en eller annen statistisk overvekt som sammenfaller med en viss grad av symmetri i ansiktet eller noe slikt. Men jeg er 120% sikker på at det ikke er grunnen. Man har jo også statistikk på at symmetriske mennesker opplever større grad av succes enn andre. Kanskje er det så simpelt at de har større risiko for å være opptatt akkurat ved el så det er mer sansynlig for dem å få jente. F eks. Ekstrem gjetting - men mer sansynlig enn at det er utseendet i seg selv som bestemmer kjønn på kommende barn. Anonymkode: 0e3bd...cfa Jeg mener ikke at dette stemmer og jeg aner ikke hvordan forskerne har kommet frem til denne konklusjonen, men det kan likevel være noe i det at penere foreldre har større mulighet for å få jenter og at mindre pene foreldre har større mulighet for å få gutter. Vi alle vet at det først og fremst er om mannens sædceller er X eller Y kromosom som avgjør kjønnet på barnet. Anonymkode: f849c...9c8
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #22 Skrevet 18. august 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener ikke at dette stemmer og jeg aner ikke hvordan forskerne har kommet frem til denne konklusjonen, men det kan likevel være noe i det at penere foreldre har større mulighet for å få jenter og at mindre pene foreldre har større mulighet for å få gutter. Vi alle vet at det først og fremst er om mannens sædceller er X eller Y kromosom som avgjør kjønnet på barnet. Anonymkode: f849c...9c8 Hvordan ser du at dette kan henge sammen med utseendet? Anonymkode: 0e3bd...cfa
Gjest marcus- Skrevet 18. august 2018 #23 Skrevet 18. august 2018 (endret) Dette blir jo bare synsing à la "selv er jeg smashing og har bare gutter". Foreslår at man legger ut bildebevis! Endret 18. august 2018 av marcus- for liten skrift
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #24 Skrevet 18. august 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan ser du at dette kan henge sammen med utseendet? Anonymkode: 0e3bd...cfa Nei jeg vet ikke, og jeg tviler på om det er noe sannhet i dette, det er jo helt tilfeldig hvilket kjønn ens barn blir. Men jeg startet denne tråden for å høre synspunktene fra andre kvinner. Anonymkode: f849c...9c8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #25 Skrevet 19. august 2018 På 18.8.2018 den 11.05, Anonym bruker skrev: Så kvalmende med folk som sier om seg selv at de er pene!! Du du ligner nok mer på en burugle! Anonymkode: 470c5...7fe Jeg sa vel bare at jeg var smashing. Når jeg ser meg i speilet, så er jeg fornøyd. Med både ansikt og kropp. Samtidig som jeg stadig får høre det fra andre. I hovedsak menn, men også kvinner. Jeg syns selv jeg er heldig, som fikk «hele pakka». Føler med deg. Anonymkode: 17dd6...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå