Gå til innhold

Er han for stort til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant igjen mange ubrukte smoothieposer sånn som du fyller på selv å som kan vaskes etterpå i oppvaskmaskinen. Men er 2.klassinger for stor til å bruke disse på skolen? Har en gutt som spiser så lite på skolen men han er veldig glad i smoothie så lurte på å sende med han sånn smoothie klemmepose. Men ønsker jo ikke at andre eventuelt skal erte han for at disse er barnslige.

Anonymkode: 0c52f...853

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere ungdomsskoleelever som hr slike, så det må vel gå bra på barneskolen☺️

Skrevet
20 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg har flere ungdomsskoleelever som hr slike, så det må vel gå bra på barneskolen☺️

Så bra :) Hadde vært greit å endelig få bruke disse :)

Skrevet

Du mener sånne baby-nett?

Nei nei nei. De er kun til babyer!

Anonymkode: f527b...cc6

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånne jeg tenker på.

Screenshot_20180817-214213.png

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei de er ikke bare til babyer,det er jo nare bullshit! Disse er veldig populære på storbarnsavdelingen i bhg for eksempel. Men usikker på om de brukes på skolen også.

Skrevet

Nå som barna har blitt store så bruker jeg de for det meste til hjemmelaget majones, aioli og remulade...

Anonymkode: 664d3...e56

Skrevet

Om ungen vil ha med slike sender du med, om ungen ikke vil spises de hjemme. Min 13åring hadde blitt veldig glad for slik i matboksen, hun syns jeg er kjip når jeg sier vi har frukt i kjøleskapet. Hun spiser veldig mye frukt, så slikt er kun luksus hun får en sjelden gang. 

Anonymkode: ae5a6...ab2

Skrevet

Ikke for stor, men er de ikke for små? Min førsteklassing tømmer en sånn på 10 sek, det er jo ganske lite som går i en sånn pose?

Anonymkode: af255...c6c

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke for stor, men er de ikke for små? Min førsteklassing tømmer en sånn på 10 sek, det er jo ganske lite som går i en sånn pose?

Det er de største de har :P  200 ml

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om ungen vil ha med slike sender du med, om ungen ikke vil spises de hjemme. Min 13åring hadde blitt veldig glad for slik i matboksen, hun syns jeg er kjip når jeg sier vi har frukt i kjøleskapet. Hun spiser veldig mye frukt, så slikt er kun luksus hun får en sjelden gang. 

Anonymkode: ae5a6...ab2

Han vil det helt til noen eventuelt kommenterer det negativt,da kommer han til å nekte å bruke de mer.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er de største de har :P  200 ml

Kult. Hvor kjøper man sånne?

Og lager du bare vanlig smoothie med frosne bær osv? 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kult. Hvor kjøper man sånne?

Og lager du bare vanlig smoothie med frosne bær osv? 

Levlogisk.no har jeg bestillt fra med de er dyre. Er de jeg har hørt mest om så kjøpte der. Om du ønsker å kjøpe noen billigere så kan du bestille fra www. smudis.no

Skrevet

Jeg gjør det bare veldig enkelt,en pose med ulike frossen bær som selges i frysedisken,ett beger med vaniljeyogurt og en neve med havregryn.

Skrevet

En annen favoritt:

1 banan

3 dl fryst ananas

1/2 avokado

1 dl eplejuice eller appelsinjuice.

Skrevet

Min på 12 hadde lett hatt med seg slike på skolen😊

Anonymkode: 89dea...ea4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...