Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 Når jeg er bortreist kastes alle rutiner på døra.. det flyter.. Begynner å lure på hva som hadde skjedd hvis jeg ble borte over lang tid.. Og for å være ærlig er det total turnoff og forårsaker at heg blir direkte bitter og grinete for småting.. Anonymkode: 737b6...9ce
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 Hva skulle man ellers hatt dame for? Anonymkode: 4c30a...534
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 48 minutes ago, Anonym bruker said: Når jeg er bortreist kastes alle rutiner på døra.. det flyter.. Begynner å lure på hva som hadde skjedd hvis jeg ble borte over lang tid.. Og for å være ærlig er det total turnoff og forårsaker at heg blir direkte bitter og grinete for småting.. Anonymkode: 737b6...9ce Du må legge lista lavere. Mann orker ikke nazi-disiplin i huset. Anonymkode: d8acf...f17
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du må legge lista lavere. Mann orker ikke nazi-disiplin i huset. Anonymkode: d8acf...f17 Overhodet ikke.. Det er ikke sånn at menn er stakkarslige vesener som ikke kan bidra like mye som kvinner. De er bare oppdradd til at de kan slippe unna.. av mødre ( eller fedre) som deg.. Det er ikke snakk om å gå over lister ned støvklut. Det er snakk om at barna ikke får rutiner i hverdagen.. og at ting virkelig flyter. Ok.. når jeg er borte et par dager.. men hva hvis jeg faktisk ikke kom tilbake en dag? Hva da? HI Anonymkode: 737b6...9ce
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 1 minute ago, Anonym bruker said: Overhodet ikke.. Det er ikke sånn at menn er stakkarslige vesener som ikke kan bidra like mye som kvinner. De er bare oppdradd til at de kan slippe unna.. av mødre ( eller fedre) som deg.. Det er ikke snakk om å gå over lister ned støvklut. Det er snakk om at barna ikke får rutiner i hverdagen.. og at ting virkelig flyter. Ok.. når jeg er borte et par dager.. men hva hvis jeg faktisk ikke kom tilbake en dag? Hva da? HI Anonymkode: 737b6...9ce Må det være så ryddig da? Menn orker ikke å holde på sånn. Senk lista og lev livet! Anonymkode: d8acf...f17
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #6 Skrevet 17. august 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må det være så ryddig da? Menn orker ikke å holde på sånn. Senk lista og lev livet! Anonymkode: d8acf...f17 Det er kanskje ikke mest snakk om ryddighet? Det går an å leve livet selv om det er ryddig altså. Uansett er det viktig med rutiner for mange barn. Også ryddighet. Hva som er rett for deg og dine er ikke nødvendigvis rett for hi og sine. Anonymkode: 53192...179
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må det være så ryddig da? Menn orker ikke å holde på sånn. Senk lista og lev livet! Anonymkode: d8acf...f17 Jeg er ikke sånn vaskefrik.. men det skal ikke være skittent med klær og alt mulig slengt rundt og oppvask stående Men det viktigste er hverdagsrutiner med skole, hygiene, lekser, fritidsinteresser.. det skal gå som et smurt maskineri HI Anonymkode: 737b6...9ce
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #8 Skrevet 17. august 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke sånn vaskefrik.. men det skal ikke være skittent med klær og alt mulig slengt rundt og oppvask stående Men det viktigste er hverdagsrutiner med skole, hygiene, lekser, fritidsinteresser.. det skal gå som et smurt maskineri HI Anonymkode: 737b6...9ce Blir du borte for godt flytter de inn til morra si eller får ny dame tre kvarter etterpå nettopp fordi de er helt lost uten en kvinnei livet sitt.. 95% av de hvertfall.. Anonymkode: 6a92e...fea
graa Skrevet 17. august 2018 #9 Skrevet 17. august 2018 30 minutes ago, Anonym bruker said: Blir du borte for godt flytter de inn til morra si eller får ny dame tre kvarter etterpå nettopp fordi de er helt lost uten en kvinnei livet sitt.. 95% av de hvertfall.. Anonymkode: 6a92e...fea For en dum generalsering.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #10 Skrevet 17. august 2018 Jeg er ekstremt uorganisert, og er alenemor. Men vet du hva? Det funker. Ungene får gjort lekser, men ikke på et fast tidspunkt. Vi spiser middag hver dag, men jeg planlegger aldri i forkant hva vi skal ha. Ungene drar på fritidsaktiviteter, og tar selv ansvar for at de har husket alt. Jeg prioriterer det som er viktig, slikt som kosthold og hygiene. At det står tre skitne kopper og fat fra forrige måltid på spisebordet og en haug ubretta klær i gangen og at yngstemann løper rundt og ikke finner fotballskoene sine, for de ligger nemlig under senga.. Slik er det her. Småkaotisk. Jeg tar glatt med meg ungene ut og går på skøyter om vinteren, selv om klesvasken flyter og oppvaskmaskinen må tømmes. Slikt stikker ikke av. Anonymkode: cee9c...4e9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #11 Skrevet 17. august 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ekstremt uorganisert, og er alenemor. Men vet du hva? Det funker. Ungene får gjort lekser, men ikke på et fast tidspunkt. Vi spiser middag hver dag, men jeg planlegger aldri i forkant hva vi skal ha. Ungene drar på fritidsaktiviteter, og tar selv ansvar for at de har husket alt. Jeg prioriterer det som er viktig, slikt som kosthold og hygiene. At det står tre skitne kopper og fat fra forrige måltid på spisebordet og en haug ubretta klær i gangen og at yngstemann løper rundt og ikke finner fotballskoene sine, for de ligger nemlig under senga.. Slik er det her. Småkaotisk. Jeg tar glatt med meg ungene ut og går på skøyter om vinteren, selv om klesvasken flyter og oppvaskmaskinen må tømmes. Slikt stikker ikke av. Anonymkode: cee9c...4e9 Bra, da har du kontroll på det viktigste.. når man ikke har det er det verre.. HI Anonymkode: 737b6...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå