Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 Hva gjør dere fredag ettermiddag/ kveld? Her lager vi fredagspizza og ser film sammen. Har 2 barn på 5 og 2 år. 😊 Etter at barna har lagt seg, er det som regel gullrekka på NRK. Anonymkode: ae531...6f4
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 Når de var så små som dine lagde vi løvsteik og pommes frites, spiste kinderegg og så på TV Nå er de litt større, så nå lager vi god mat (i dag grillet vi hamburgere) også ser vi hvordan ting blir. I dag er 17-åringen hos kjæresten, 14-åringen sitter og i kjellerstua og roper inn i headset'et og spiller med noen kompiser fra klassen og 11-åringen har en venninne på overnatting og de er ute på trampolina... Anonymkode: 26040...a42
Ariel83 Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Ganske likt her, spiser god mat sammen (pizza eller noe taco greier) og ser TV/film. Etter leggetid er det å slenge seg på sofaen med gullrekka eller en film, og kanskje et glass vin. Og alltid sjokolade 😊
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 Tur i svømmehallen, pizza og film. Mamma, pappa og gutt på 6. Nyter det så lenge han vil være sammen med oss. Anonymkode: df9ba...f53
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 Taco, pizza eller noe annet godt til middag. Så er det en enkel dessert eller is, før vi ser litt TV. Ca i 20-tiden går barna i seng, og da er det vin, potetgull og en sjokoladebit på oss voksne. Barna er 3, 4 og 7 år. Anonymkode: e6faf...c83
frk Nilsen Skrevet 17. august 2018 #6 Skrevet 17. august 2018 Pizza og filmkveld er fast fredagskos. Vært det i alle år
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 Taco, pizza eller annen god fredagsmat, TV-titting og film med snop til. Inviterer som regel også min far som spiser med oss og blir et par timer.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #8 Skrevet 17. august 2018 Pizza og film! vi elsker det alle sammen. Travle uker og dager, og altfor sjelden vi rekker middag sammen hele familien - men på fredager da samles vi! Anonymkode: 22ca2...098
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #9 Skrevet 17. august 2018 Akkurat ferdig med å spise pita. Ungene har hatt stua for seg selv mens jeg har jobbet, slik er det annen hver fredag. Den andre fredagen er det mat mye tidligere, men ikke noe fast. To tennåringer i hus, så vi tar dagene som de kommer. Noen ganger er jeg alene, de alene, kjærester eller venner på besøk. Igrunn veldig greit vi ikke har noen veldig faste tradisjoner. Anonymkode: 631d6...df7
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #10 Skrevet 19. august 2018 min gutt er veldig glad i hamburgere, så vi ser på en film og koser oss med burgere og chips ikke hver fredag altså, men blir noe god mat i alle fall og en film Anonymkode: f8dac...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå