Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 Er det lov? (Hvis man ikke bråker mer enn godteriemballasje) Anonymkode: 18106...578
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det lov? (Hvis man ikke bråker mer enn godteriemballasje) Anonymkode: 18106...578 Sidemann og de bak deg vil få vipping av pinner og bevegelse av armer i synet hele tiden..jeg hadde nok pent bedt deg stoppe. Dessuten er det jo rimelig mørkt på en kino, skal du ha med deg hodelykt liksom? 😛 Anonymkode: 5ebe1...790
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Lyd er vel ikke problemet, om du bruker trepinner. Lys kan derimot bli en utfordring. Jeg er i hvert fall ikke god til å strikke i mørket, selv om jeg er flink til å strikke😉 Anonymkode: 60ded...d1e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 Jeg blir aldri overrasket over dere strikkedamer 🤣 sikker på at dere hadde fortsatt å strikke mens dere løp fra en krig hakk i hel. Anonymkode: d072a...4d5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir aldri overrasket over dere strikkedamer 🤣 sikker på at dere hadde fortsatt å strikke mens dere løp fra en krig hakk i hel. Anonymkode: d072a...4d5 Selvfølgelig. Anonymkode: 18106...578
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #6 Skrevet 17. august 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sidemann og de bak deg vil få vipping av pinner og bevegelse av armer i synet hele tiden..jeg hadde nok pent bedt deg stoppe. Dessuten er det jo rimelig mørkt på en kino, skal du ha med deg hodelykt liksom? 😛 Anonymkode: 5ebe1...790 Hva med håndarbeid som ikke innbærer vipping og bevegelse, da? Ifølge kartet er det (foreløpig) ingen bak oss Anonymkode: 18106...578
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lyd er vel ikke problemet, om du bruker trepinner. Lys kan derimot bli en utfordring. Jeg er i hvert fall ikke god til å strikke i mørket, selv om jeg er flink til å strikke😉 Anonymkode: 60ded...d1e Ja, det er jo sant... Men kino er dritkjedelig! Anonymkode: 18106...578
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #8 Skrevet 17. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med håndarbeid som ikke innbærer vipping og bevegelse, da? Ifølge kartet er det (foreløpig) ingen bak oss Anonymkode: 18106...578 Så lenge du greier deg i bekmørke kan du sikkert hekle. Anonymkode: 98805...2bc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #9 Skrevet 17. august 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sidemann og de bak deg vil få vipping av pinner og bevegelse av armer i synet hele tiden..jeg hadde nok pent bedt deg stoppe. Dessuten er det jo rimelig mørkt på en kino, skal du ha med deg hodelykt liksom? 😛 Anonymkode: 5ebe1...790 Nå må jeg bare spørre hvordan de du kjenner strikker? Normale strikkere sitter da ikke og veiver med armene. Anonymkode: 41afc...092
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #10 Skrevet 17. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå må jeg bare spørre hvordan de du kjenner strikker? Normale strikkere sitter da ikke og veiver med armene. Anonymkode: 41afc...092 Haha, nei 😂 Men det er jo en konstant bevegelse, og det er noe jeg finner utrolig irriterende, spesielt hvis det blir konstant og gjennom hele filmen. Hi: hvorfor drar du på kino om du syns det er så kjedelig at du må holde på med noe annet? Fryktelig dyr stol å leie for strikking 😛 Anonymkode: 5ebe1...790
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #11 Skrevet 17. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, nei 😂 Men det er jo en konstant bevegelse, og det er noe jeg finner utrolig irriterende, spesielt hvis det blir konstant og gjennom hele filmen. Hi: hvorfor drar du på kino om du syns det er så kjedelig at du må holde på med noe annet? Fryktelig dyr stol å leie for strikking 😛 Anonymkode: 5ebe1...790 Enig med deg, la strikketøyet være hjemme Anonymkode: e9dbc...c03
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #12 Skrevet 17. august 2018 Sitter dere alene i et hjørne i en glissen kinosal så go for it. Er det noen som sitter i nærheten lar du være. Selv om det ikke bråker er slik konstant bevegelse utrolig irriterende i en kinosal. Anonymkode: 02650...f6f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #13 Skrevet 17. august 2018 Nei, det syns jeg faktisk ikke at du kan. La heller være å gå på kino, om du på død og liv må strikke. Anonymkode: 7357f...259
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. august 2018 #14 Skrevet 17. august 2018 Jeg hadde blitt veldig distrahert hvis sideman...sidedama hadde sittet med strikketøy. Kino eller strikking, ikke begge deler. Unntaket er hvis det ikke sitter noen i nærheten av deg (typ 5 seter i hver retning). Da kan du strikke med trepinner.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #15 Skrevet 17. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Haha, nei 😂 Men det er jo en konstant bevegelse, og det er noe jeg finner utrolig irriterende, spesielt hvis det blir konstant og gjennom hele filmen. Hi: hvorfor drar du på kino om du syns det er så kjedelig at du må holde på med noe annet? Fryktelig dyr stol å leie for strikking 😛 Anonymkode: 5ebe1...790 Enig. Strikke på buss/tog og andre offentlige steder irriterer meg. Men trepinner er bedre da. Jeg har snakket til en dame som strikket raggsokker (fire metallpinner) på stillevognen på toget. Hun påsto det ikke bråket, takk og lov var to medreisende enig at det var sjenerende. Strikkefolk er litt dummere enn andre folk. Anonymkode: f6252...828
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #16 Skrevet 17. august 2018 Fortsatt spent på hvordan du planlegger å strikke i en bekmørk kinosal da. Satse på en film med mye eksplosjoner, og strikke noen masker hver gang skjermen lyses opp?😜 Kan du ikke kjøre barna til kinoen, strikke i foajeen og kjøre dem hjem igjen? Sier meg ellers enig i at du må sette deg på et sted der ikke andre kinogjester får strikkingen i sidesynet. Anonymkode: 60ded...d1e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #18 Skrevet 17. august 2018 Nei, og dropp kino hvis du synes det er dritkjedelig. Anonymkode: ee143...035
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #19 Skrevet 17. august 2018 Oj, veldig sært. Jeg hadde blitt distrahert og skikkelig irritert om jeg satt i nærheten. Anonymkode: b3391...aa9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #20 Skrevet 17. august 2018 Jeg hadde blitt dritflau(som større barn) eller oversett(som liten) om mora mi satt å strikket på kino... Seriøst, få noen andre til å bli med ungene som faktisk er interessert i å dele en opplevelse med de eller la de gå inn alene om de er store nok, så kan du sitte utenfor salen å strikke imens. Anonymkode: 28225...643
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #21 Skrevet 17. august 2018 Jeg hadde med strikketøy på kino idag 😆 Var en barnefilm på formiddagen og veldig få i salen, så tviler på at jeg forstyrret noen 😆 Var ikke så lett å se, men ikke alltid man trenger å se, går naturlig uansett 😆 Anonymkode: 04378...412
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #22 Skrevet 17. august 2018 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde blitt dritflau(som større barn) eller oversett(som liten) om mora mi satt å strikket på kino... Seriøst, få noen andre til å bli med ungene som faktisk er interessert i å dele en opplevelse med de eller la de gå inn alene om de er store nok, så kan du sitte utenfor salen å strikke imens. Anonymkode: 28225...643 Jeg klarer faktisk å strikke og passe på barna. De var langt fra oversett under kinoen idag. Jeg får også med meg hele filmen, liker bare å ha noe å fikle med mens jeg ser på film. Fikk jo selvfølgelig ikke strikket under hele filmen, for strikketøyet blir fort slengt fra meg så fort en av barna trengte noe som helst Anonymkode: 04378...412
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #23 Skrevet 17. august 2018 Jeg blir GAL!!! av den strikkelyden! For det er en konstant klikking! Så NEI! Anonymkode: bee6c...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå