Gå til innhold

Ekstremt trøtt og null matlyst


iracema

Anbefalte innlegg

Jg er 6 +3 og har vært trøtt i minst tre uker men ekstremt trøtt den siste to ukene. Den siste uken har jeg nesten ikke fått sovet om netteene, eller jeg sover veldig urolig- greier nesten ikke kmme meg opp om  morgene og får ikke gjort mye fornuftig på jobb!

Jeg har heller ikke matlyst så jeg er konstant sliten. Jeg har en del matallergier/intolereanser så det er ikke slik at jeg kan spise det jeg har lyst på n år jeg  først vil ha noe heller.

Jeg og kjæresten har ikke vært sammen så lenge, syv måneder- men vi elsker hverandre og dette var på mange måter planlagt - vi er godt opp i årene egentlig ( 40 og 42). Jeg har ikke lyst at denne perioden skal være preget med klaging fra min side i ett sett og hvor trøtt jeg er, og utslitt, men jeg er det KONSTANT. Jeg trodde, før jeg fikk påvist graviditet, at jeg var utbrent og en venninenn av meg som har opplevd begge derler ( trøtthet ved graviditet og senere utbrenthet) sier det er den samme følelsen/symptomene.

Jeg er arbeidsom, liker  ikke være borte fra jobb , og jeg vet at graviditet ikke er en sykdom osv, men å gå uten søvn nesten en uke, spise mindre enn 500 kalorier om dagen må vel gjøre meg syk!!!

Er det noen flere som har det eller hat hatt det slik? Hvordan overlvede dere arbeidshverdagen osv?  Og hvordan lot dere være å drepe forholdet med irritasjon over søvnmangel...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hvordan du har det 😔 jeg er så sliten og trøtt og det er så vanskelig å komme seg opp om morgenen. På jobb går jeg i svime nesten og bare ønsker meg til senga. Måtte dra hjem fra jobb og sove en dag denne uka 😵 sov hele dagen og likevell sovnet jeg tidlig på kvelden 😩😴😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...