Gå til innhold

Hvor godt liker du boller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du droppet alt annet (alle kaker, all is, alt godteri, alt potetgull, all sjokolade) og kun spist hveteboller hver gang du skulle kost deg med noe? (Hveteboller uten rosiner, uten sjokolade eller annet dilldall. Kun hveteboller).

Anonymkode: 00831...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det godt, men magen min liker det ikke, Men hadde ikke droppet alt annet for det

Anonymkode: 6d392...881

Skrevet

Niks. Hveteboller uten rosiner havner vel omtrent nederst på lista over hva jeg kunne tenke meg av søtt bakverk. Fryktelig kjedelig mat, rett og slett. Unntaket er til fastelavn, men da stapper jeg jo krem og syltetøy inni. Hvorfor lurer du?

Skrevet

Jeg liker det godt, men helst med rosiner og jeg vil jo ikke spise bare boller resten av livet.

Anonymkode: b299b...cd2

Skrevet
6 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Niks. Hveteboller uten rosiner havner vel omtrent nederst på lista over hva jeg kunne tenke meg av søtt bakverk. Fryktelig kjedelig mat, rett og slett. Unntaket er til fastelavn, men da stapper jeg jo krem og syltetøy inni. Hvorfor lurer du?

For å være helt ærlig, fordi jeg har så mange allergier. Boller er omtrent det eneste jeg tåler, og folk som sitter og momser på sjokolade og peanøtter forstår virkelig ikke hvorfor jeg klager på at jeg ikke liker boller. 

Så hvis det er fest, så skal jeg "kose meg med boller"; men for å være ærlig hadde jeg likt en brødskive med makrell i tomat bedre. Det virker som veldig mange egentlig ikke vet hvordan det hadde vært å ikke kunne spise noe man liker.

Anonymkode: 00831...0f5

Skrevet

Kunne lett droppet kaker, is og sjokolade fly og varme, nystekte boller. Men godis og potetgull hadde aldri gått.

Anonymkode: c29fd...a9d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

For å være helt ærlig, fordi jeg har så mange allergier. Boller er omtrent det eneste jeg tåler, og folk som sitter og momser på sjokolade og peanøtter forstår virkelig ikke hvorfor jeg klager på at jeg ikke liker boller. 

Så hvis det er fest, så skal jeg "kose meg med boller"; men for å være ærlig hadde jeg likt en brødskive med makrell i tomat bedre. Det virker som veldig mange egentlig ikke vet hvordan det hadde vært å ikke kunne spise noe man liker.

Anonymkode: 00831...0f5

Nei, det er heller ikke å vente at folk skal forstå det før de er i en tilsvarende situasjon. De prøver kanskje også å se på det fra den positive siden, at siden det er så mye du ikke tåler, så er det jo fint at du tåler boller. 

Skrevet
2 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Nei, det er heller ikke å vente at folk skal forstå det før de er i en tilsvarende situasjon. De prøver kanskje også å se på det fra den positive siden, at siden det er så mye du ikke tåler, så er det jo fint at du tåler boller. 

Jeg gjør jo det, helt til jeg må spise boller! Og folk forventer at jeg skal spise dem. Nei takk?

Anonymkode: 00831...0f5

Skrevet

Nei takk.

Anonymkode: 47856...180

Skrevet

Nei, det er veldig godt med nystekte boller men jeg liker å variere så ville aldri tatt vekk noe av det andre, sa hadde jeg heller valgt å ikke spise boller, å jeg får alltid vondt i magen av boller 😜

Anonymkode: 7a535...c07

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør jo det, helt til jeg må spise boller! Og folk forventer at jeg skal spise dem. Nei takk?

Anonymkode: 00831...0f5

Mener du at du blir tilbudt boller fordi folk vet det er det du tåler? I så fall virker du bare guffen i hele innstillinga di.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør jo det, helt til jeg må spise boller! Og folk forventer at jeg skal spise dem. Nei takk?

Anonymkode: 00831...0f5

Du høres snurt ut fordi folk serverer deg noe du kan ha

Anonymkode: 6d392...881

Skrevet (endret)

Jeg skjønner egentlig ikke innlegget ditt. Du har så mange allergier, men kan spise boller. Men synes ikke det er noe godt, og blir litt fornærmet for at andre synes du er heldig som kan spise boller. Hva er egentlig problemet? At du har allergier eller at du kun må spise boller?

Det finnes mange mange oppskrifter på allergivennlige kaker og desserter. Hvorfor ikke google litt, og bake med deg ei kake DU også kan spise og ikke minst liker? Det er jo ikke alle andres feil at du sliter med allergier. Gjør det beste ut av det 🙂

For øvrig så elsker jeg boller. 

Endret av Kari Mari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...