Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Tusen takk😊 Anonymkode: 543f2...0ce
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Toro  pluss krem med sukker og vaniljesukker, og rikelig med jordbær, kiwi og pasjonsfrukt. Mye pasjonsfrukt!! Anonymkode: 2b62d...1e6
tante grusom master of law Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Langpannen til det søte liv! Blir perfekt!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 4 eggehviter 200g sukker 0,5 ts eddik 1,5 ss maizena pisker eggehviter stive, tilsetter sukker litt etter litt mens jeg fortsatt pisker. Pisker inn eddik og maizena tilslutt. Forvarmer ovn på 180 grader. Setter kaken midt i ovnen og setter ned temperaturen til 150 grader. Lar den stå i ca en time. Toppes med et lag med vaniljekrem, så et lag krem og deretter masse bær(helst jordbær, druer, blåbær, ripsbær eller bringebær) Jeg dobler ofte oppskriften og lager en langpanne. Anonymkode: df934...a80
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 Lager bunn av seks eggehviter, 300 g sukker, vinstein og 1-2 Ts maizena. Vaniljekrem av de seks eggeplommene, etter oppskrift på krem.no. Blander vaniljekremen med pisket kremfløte. At Toro marengs er et godt alternativ er jeg helt uenig i. Det kan ikke sammenlignes med god marengs. Anonymkode: dfd59...10e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #6 Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Lager bunn av seks eggehviter, 300 g sukker, vinstein og 1-2 Ts maizena. Vaniljekrem av de seks eggeplommene, etter oppskrift på krem.no. Blander vaniljekremen med pisket kremfløte. At Toro marengs er et godt alternativ er jeg helt uenig i. Det kan ikke sammenlignes med god marengs. Anonymkode: dfd59...10e Jo. Den stinker ikke sånn egg. Og blir seig og fin. Og veldig lettvint! Og slipper å måtte bruke eggeplommene på vaniljekrem. Friskest med bare vanlig krem med vaniljesukker. Og pasjonsfrukt  Men selvsagt smak og behag. Kanskje din hjemmelagede er bedre enn de jeg har smakt? Anonymkode: 2b62d...1e6
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jo. Den stinker ikke sånn egg. Og blir seig og fin. Og veldig lettvint! Og slipper å måtte bruke eggeplommene på vaniljekrem. Friskest med bare vanlig krem med vaniljesukker. Og pasjonsfrukt  Men selvsagt smak og behag. Kanskje din hjemmelagede er bedre enn de jeg har smakt? Anonymkode: 2b62d...1e6 Stinker egg? Og vanlig krem med vaniljesukker? Du liker altså bedre vanillin og pulver. Ikke ordentlig Pavlova.  Anonymkode: c5869...63a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #8 Skrevet 17. august 2018 Å, det er lett! Det er Nigellas sjokolade- og bringebærpavlova! Oppskrift her: https://www.nigella.com/recipes/chocolate-raspberry-pavlova Anonymkode: 39c31...8a8
amandine Skrevet 17. august 2018 #9 Skrevet 17. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ã…, det er lett! Det er Nigellas sjokolade- og bringebærpavlova! Oppskrift her: https://www.nigella.com/recipes/chocolate-raspberry-pavlova Anonymkode: 39c31...8a8 Helt enig, faktisk!Â
Anonym bruker Skrevet 17. august 2018 #10 Skrevet 17. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Stinker egg? Og vanlig krem med vaniljesukker? Du liker altså bedre vanillin og pulver. Ikke ordentlig Pavlova.  Anonymkode: c5869...63a Ja, gjør vel det. Synes det er friskere på smak Anonymkode: 2b62d...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå