GÃ¥ til innhold

Din beste Pavlova oppskrift?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk😊

Anonymkode: 543f2...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toro ;) pluss krem med sukker og vaniljesukker, og rikelig med jordbær, kiwi og pasjonsfrukt. Mye pasjonsfrukt!!

Anonymkode: 2b62d...1e6

Skrevet

Langpannen til det søte liv! Blir perfekt!

Skrevet

4 eggehviter

200g sukker

0,5 ts eddik

1,5 ss maizena

pisker eggehviter stive, tilsetter sukker litt etter litt mens jeg fortsatt pisker. Pisker inn eddik og maizena tilslutt. Forvarmer ovn på 180 grader. Setter kaken midt i ovnen og setter ned temperaturen til 150 grader. Lar den stå i ca en time. 

Toppes med et lag med vaniljekrem, så et lag krem og deretter masse bær(helst jordbær, druer, blåbær, ripsbær eller bringebær) 

Jeg dobler ofte oppskriften og lager en langpanne.

Anonymkode: df934...a80

Skrevet

Lager bunn av seks eggehviter, 300 g sukker, vinstein og 1-2 Ts maizena. 

Vaniljekrem av de seks eggeplommene, etter oppskrift på krem.no. 

Blander vaniljekremen med pisket kremfløte. 

At Toro marengs er et godt alternativ er jeg helt uenig i. Det kan ikke sammenlignes med god marengs. 

Anonymkode: dfd59...10e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lager bunn av seks eggehviter, 300 g sukker, vinstein og 1-2 Ts maizena. 

Vaniljekrem av de seks eggeplommene, etter oppskrift på krem.no. 

Blander vaniljekremen med pisket kremfløte. 

At Toro marengs er et godt alternativ er jeg helt uenig i. Det kan ikke sammenlignes med god marengs. 

Anonymkode: dfd59...10e

Jo. Den stinker ikke sånn egg. Og blir seig og fin. Og veldig lettvint! Og slipper å måtte bruke eggeplommene på vaniljekrem. Friskest med bare vanlig krem med vaniljesukker. Og pasjonsfrukt ;) Men selvsagt smak og behag. Kanskje din hjemmelagede er bedre enn de jeg har smakt?

Anonymkode: 2b62d...1e6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jo. Den stinker ikke sånn egg. Og blir seig og fin. Og veldig lettvint! Og slipper å måtte bruke eggeplommene på vaniljekrem. Friskest med bare vanlig krem med vaniljesukker. Og pasjonsfrukt ;) Men selvsagt smak og behag. Kanskje din hjemmelagede er bedre enn de jeg har smakt?

Anonymkode: 2b62d...1e6

Stinker egg? Og vanlig krem med vaniljesukker?  Du liker altså bedre vanillin og pulver. Ikke ordentlig Pavlova.

 

Anonymkode: c5869...63a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stinker egg? Og vanlig krem med vaniljesukker?  Du liker altså bedre vanillin og pulver. Ikke ordentlig Pavlova.

 

Anonymkode: c5869...63a

Ja, gjør vel det. Synes det er friskere på smak :)

Anonymkode: 2b62d...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...