Gå til innhold

Veier jenta mi for mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun blir 7 år i oktober og veier 25 kilo. Hun er normalt hly (ca. 120) og er absolutt ikke rund, men synes alle andres veier mye mindre.

Hva veier din jente på samme alder? Og bare for å presisere, jeg bryr meg ikke noe om at hun veier mer enn noen av venninne og kommer ikke til å sette henne på noen slankekur :)

Anonymkode: 0739d...d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gutt på sju som er 133 cm høy og veier 25

Anonymkode: 97d75...06a

Skrevet

Tenker hun nok er rund i kantene. Jenta mi veier det samme, er 135 høy. Hun er slank.

Anonymkode: 50e98...00d

Skrevet

Høres helt normalt ut. Så lenge hun er normalt aktiv og spiser vanlig sunn mat synes jeg ikke du skal tenke på det i det hele tatt.

folk er forskjellige. 

Anonymkode: 31f51...b63

Skrevet

Vår jente blir 7 i september. Ca 130cm høy og 27kg.. 

Hun er veldig aktiv og spiser sunn mat, 

Anonymkode: a2dc0...d8b

Skrevet

synes det heller var lite. min er 123 cm og 20kg , helsesøstra klager hele tiden han er for tynn. han er 5,5 år da

Anonymkode: 922a9...e45

Skrevet

Min gutt på 7 er ca 125 cm og 27 kg. (Gjør kjønn noen forskjell i den alderen?) Han har lagt på seg en del det siste året og har ganske tydelig mage. Men han er smalt bygd i utgangspunktet, den samme vekten kan nok fint være riktig for en annen kropp med samme høyde, men som er annerledes bygd. Han lå godt under snittet frem til ca 5 års alder og har hoppet ut av kurven sin nå, så vi prøver å stramme inn litt på søtsaker og andre unødvendige kalorier.

Anonymkode: 5b8c1...fe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...