Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Tror ikke foreldrene liker henne engang, lar henne sitte og hyle i bilen og driter i det. Hvis hun slår seg himler de omtrent med øynene. Det var ikke sånn for et par år siden. De har latt henne få ha fri oppdragelse, og seee hvor bra det funka? Vel, lang historie kort, dette barnet har mobbet mitt barn og vært skikkelig fæl mot mitt barn i bhg. Over mange år. Vi har kuttet kontakten, og nå har ungen slutta i barnehagen heldigvis. Men kommer fortsatt bort etter skoletid og skal plage. Det ender opp med at jeg må forskyve alle mine planer (!!!) for å hente FØR SFO begynner. For å skåne mitt barn. Eller kan jeg si til bhg at de skal jage vekk dette barnet? Høres liksom litt nazi ut, selv om de vet hvor jævlig det har vært Anonymkode: f5816...a7f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Veldig likt som hos oss. Et barn har problemer og lar det gå utover andre. Her har store deler av klassen måttet lide pga. NN. Årene gikk, barn byttet skole for å komme seg vekk fra NN. Skolen gjorde lite før foreldrene til 8 barn i tur og orden krevde at nå ble noe gjort. NN fikk personlig assistent, men det var kun midlertidig. Alt var bra når assistenten var der. Det var et mål å kunne forbedre oppførselen til NN, og det ble bedre, helt til assistenten ble faset ut. Neste skritt var å flytte NN over i paralellklassen. Da ble det bra å være i klasserommet, men friminuttene er fremdeles et problem. Nå lager NN uro i paralellklassen og mitt barn i friminuttene. Konklusjonen min er at enkelte barn får ikke nok oppfølging, de (og kanskje foreldrene) må ha mer veiledning enn andre. Her svikter mange skoler og mange foreldre. Anonymkode: c0fd9...002
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke foreldrene liker henne engang, lar henne sitte og hyle i bilen og driter i det. Hvis hun slår seg himler de omtrent med øynene. Det var ikke sånn for et par år siden. De har latt henne få ha fri oppdragelse, og seee hvor bra det funka? Vel, lang historie kort, dette barnet har mobbet mitt barn og vært skikkelig fæl mot mitt barn i bhg. Over mange år. Vi har kuttet kontakten, og nå har ungen slutta i barnehagen heldigvis. Men kommer fortsatt bort etter skoletid og skal plage. Det ender opp med at jeg må forskyve alle mine planer (!!!) for å hente FØR SFO begynner. For å skåne mitt barn. Eller kan jeg si til bhg at de skal jage vekk dette barnet? Høres liksom litt nazi ut, selv om de vet hvor jævlig det har vært Anonymkode: f5816...a7f Hvis det brnet kommer inn i barnehagen for å plage ditt barn, så er det jo en selvfølge at barnehagen jager det barnet ut igjen. Det barnet har ingenting der å gjøre uansett Anonymkode: f4cd1...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå