mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Her går ferien mot slutten og jeg føler vi alle er klare for hverdagen igjen. Blir godt med rutiner og forskjell på hverdag og helg😊 hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Gruer meg veldig! Lekser, aktiviteter, jobb, kurs, bursdager, møter, opp tidlig for å koke kakao til turdager, drasse med klær og sko til og fra hver dag for å vaske/tørke, ikke få styre hverdagene selv. Anonymkode: 7ecaa...ca1
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Gruer meg til fotballen, men resten gleder jeg meg til. Jeg trives best i hverdagen Anonymkode: 2cb02...f20
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Vi gleder oss alle sammen. Ferie er deilig, men hverdag og rutiner er faktisk ganske godt det også. Ungene gleder seg til å treffe alle vennene igjen, trene og spille kamper osv. Jeg gleder meg til litt mer rytme gjennom dagen med litt mer faste tider. Anonymkode: db1fb...652
Morisør Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 Her har skolen startet. Og vi andre i familien har jobbet og gått i barnehagen noen uker alt. Så helt greit at skolestarten også starter 😉
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #6 Skrevet 16. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Gruer meg veldig! Lekser, aktiviteter, jobb, kurs, bursdager, møter, opp tidlig for å koke kakao til turdager, drasse med klær og sko til og fra hver dag for å vaske/tørke, ikke få styre hverdagene selv. Anonymkode: 7ecaa...ca1 Nå ble jeg litt nedfor kjenner jeg. Gledet meg til skolestart så eldste får brukt litt energi igjen. Men nå minnet du meg på alle kjipe tingene å 😭 Anonymkode: ba597...098
sug lut Skrevet 16. august 2018 #7 Skrevet 16. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Gruer meg veldig! Lekser, aktiviteter, jobb, kurs, bursdager, møter, opp tidlig for å koke kakao til turdager, drasse med klær og sko til og fra hver dag for å vaske/tørke, ikke få styre hverdagene selv. Anonymkode: 7ecaa...ca1 Jøss. Hvordan trodde du evt livet med unger var, da?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #8 Skrevet 16. august 2018 Jeg gleder meg til å få noen timer alene før kveldsvakt. Som alenemor til tennåringer kjenner jeg at alenetid ikke finnes nå som det er ferie og hvor mye jeg savner de timene en eller to dager i uka. De går som oftes med til husarbeid, men når ungene er ute av huset kan jeg dagfe rundt i pysjen helt i mine egene tanker. Jeg trives i hverdag og i ferie, nyter det meste selv om jeg savner de timene innimellom alene. Anonymkode: dd051...e78
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #10 Skrevet 16. august 2018 Både ja og nei. Ja fordi det er fint med hverdag også, liker heldigvis den også litt, er jo den det er mest av Nei fordi verken jeg eller ungen er spesielt glad i rutiner. Må likevel innrømme at det ville blitt dørgende kjedelig med ferie hele året 😛 Anonymkode: 77790...399
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #11 Skrevet 16. august 2018 Både og, det er deilig med ferie og litt trist at den straks er slutt, men blir litt godt med litt mer struktur på dagene og. Anonymkode: 39384...04b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #12 Skrevet 16. august 2018 Etter tidenes sommer med fantastiske dager i sol nærmest fire uker i strekk er jeg veldig fornøyd med ferien og det var helt ok å starte på jobb igjen. Med førsteklassing i hus var han også fornøyd med ferie og nå gleder vi oss til mange kjekke ting som skjer både på skole, jobb og fritid. Det må være tungt å ikke trives med hverdagen. Anonymkode: bb5e8...c0c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #13 Skrevet 16. august 2018 Aldri klar, ferien er alltid og over for fort. Men det går jaggu helt strålende hver gang fordet 👍 Anonymkode: 6eb9d...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå