Gå til innhold

Brystreduksjon, 17 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ei 17 år (snart 18) gammel jente som ønsker brystreduksjon. Har det siste året slitt med sterke smerter i rygg, nakke og skuldre, og dette er hovedgrunnen til at jeg ønsker operasjon. Sliter også mye på trening, da brystene ofte er i veien, og jeg må bruke to sportsbh-er for å holde de på plass. I tillegg er det ikke en hemmelighet at det går utover selvtilliten. Bruker for det meste posete klær for å skjule dem, da jeg alltid føler ubehag i strammere klær. 

Jeg er 18 om to måneder, er 163 cm høy og veier ca. 65 kg. Bruker 75E, men frykter jeg snart må over til F. 

Lurte bare på om jeg kunne høre deres erfaringer med brystreduksjon, både før, under og etter? I tillegg lurer jeg på om jeg er for ung til å gjennomgå noe slikt? 

Tar i mot alt dere vet/ har av erfaring med dette temaet!!:-) 

Anonymkode: 5d87c...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei som fikk utført reduksjon som 16 åring, men hun hadde myyye større bryster enn det du har. Jeg kjenner ikke regelverket ut og inn, men vil tro at man ønsker å vente til du er 100% ferdig utvokst i brystene, og det er du trolig ikke som 17 åring.

Bruker du gode nok bh`er? For type hm og Kappahl bh`er er ikke veldig gode når man kommer opp i denne størrelsen. Datteren min som har samme størrelse som deg (75 F) klarer enn så lenge å handle på Lindex, men det er veldig lite utvalg i 75E og F og som samtidig gir god nok støtte. Så når hun bikker denne størrelsen blir det Change og lignende butikker for henne. 

Husk også å trene nok på rygg når du har store bryster.

Skrevet

Jeg ville spurt fastlegen om det. Jeg er rimelig sikker på at plager betyr mer enn faktisk størrelse.

Anonymkode: a3ddd...6e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...