Gå til innhold

Jeg er sur på mannen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde planlagt en lang-weekend nå i september, og så bestiller han hytteplass på campingen i Ullared, av alle steder. Jeg vil til Paris eller Praha, ikke bondelandet i Sverige!

Anonymkode: dc2ea...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke veldig kresen på reiser, men akkurat det hadde utgått! Hva i all verden skal han der å gjøre, er han blodfan av Ullared eller noe (da kunne jeg jo til nød forstått ham, men ikke pokker om jeg hadde blitt med)? Så billig som man kan få en weekendtur utenom skoleferien kan det umulig være økonomi det går på.

Anonymkode: e9f16...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg sagt god tur, og så hadde jeg bestilt meg en tur for meg og eventuelt en venninne hvor jeg vil.

Anonymkode: a7e2d...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis DERE planlegger tur så er det merkelig at mannen bestiller destinasjon uten å høre med deg hva du vil. Da er det jo HAN som planlegger. Jeg hadde blitt sint for å bli satt til sides i planleggingen og hadde latt ham få høre det. Dersom du på ingen måte ønsker camping i ullared så må du jo si fra. Mest sannsynlig går det an å avbestille det han har ordnet.

Anonymkode: 58a0b...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/16/2018 at 2:36 PM, Anonym bruker said:

Jeg er ikke veldig kresen på reiser, men akkurat det hadde utgått! Hva i all verden skal han der å gjøre, er han blodfan av Ullared eller noe (da kunne jeg jo til nød forstått ham, men ikke pokker om jeg hadde blitt med)? Så billig som man kan få en weekendtur utenom skoleferien kan det umulig være økonomi det går på.

Anonymkode: e9f16...ec5

Jeg tror han mener jeg skal stor-shoppe for å spare masse, og han skal sitte i hytta og drikke øl og se på tv.

Anonymkode: dc2ea...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror han mener jeg skal stor-shoppe for å spare masse, og han skal sitte i hytta og drikke øl og se på tv.

Anonymkode: dc2ea...947

Er ikke det en ganske ålreit plan? 😁

Anonymkode: 4cee2...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...