Gå til innhold

Jeg er sur på mannen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde planlagt en lang-weekend nå i september, og så bestiller han hytteplass på campingen i Ullared, av alle steder. Jeg vil til Paris eller Praha, ikke bondelandet i Sverige!

Anonymkode: dc2ea...947

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men 😂😂😂

Anonymkode: bbcc3...503

Skrevet

😂😂😂😂

Anonymkode: a9bba...6b6

Skrevet

Hahaha, kommunikasjon er noe dritt :D

Anonymkode: 1ff97...dd3

Skrevet

Jeg er ikke veldig kresen på reiser, men akkurat det hadde utgått! Hva i all verden skal han der å gjøre, er han blodfan av Ullared eller noe (da kunne jeg jo til nød forstått ham, men ikke pokker om jeg hadde blitt med)? Så billig som man kan få en weekendtur utenom skoleferien kan det umulig være økonomi det går på.

Anonymkode: e9f16...ec5

Skrevet

Da hadde jeg sagt god tur, og så hadde jeg bestilt meg en tur for meg og eventuelt en venninne hvor jeg vil.

Anonymkode: a7e2d...33e

Skrevet

Sært å bestille uten å høre med deg.

Anonymkode: b0630...2dc

Skrevet

Hvis DERE planlegger tur så er det merkelig at mannen bestiller destinasjon uten å høre med deg hva du vil. Da er det jo HAN som planlegger. Jeg hadde blitt sint for å bli satt til sides i planleggingen og hadde latt ham få høre det. Dersom du på ingen måte ønsker camping i ullared så må du jo si fra. Mest sannsynlig går det an å avbestille det han har ordnet.

Anonymkode: 58a0b...751

Skrevet
On 8/16/2018 at 2:36 PM, Anonym bruker said:

Jeg er ikke veldig kresen på reiser, men akkurat det hadde utgått! Hva i all verden skal han der å gjøre, er han blodfan av Ullared eller noe (da kunne jeg jo til nød forstått ham, men ikke pokker om jeg hadde blitt med)? Så billig som man kan få en weekendtur utenom skoleferien kan det umulig være økonomi det går på.

Anonymkode: e9f16...ec5

Jeg tror han mener jeg skal stor-shoppe for å spare masse, og han skal sitte i hytta og drikke øl og se på tv.

Anonymkode: dc2ea...947

Skrevet

Det der er faktisk nesten skilsmissegrunn 🤣🤣🤣

Anonymkode: 595fc...4a7

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror han mener jeg skal stor-shoppe for å spare masse, og han skal sitte i hytta og drikke øl og se på tv.

Anonymkode: dc2ea...947

Er ikke det en ganske ålreit plan? 😁

Anonymkode: 4cee2...eac

Skrevet

Det hadde vært helt opp for meg😊 

Anonymkode: 5a365...6b1

Skrevet

For en premieidiot. La han reise alene. Send med handleliste over alt ungene trenger kommende år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...