Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Jeg mener han drikker for mye. Han er ikke enig og mener ikke det er behov for endring. Jeg vil anslå at han drikker ca. sånn; en kveld i uka; to pils fredag; seks pils lørdaf; seks til åtte pils, av og til en dram på ferie; ca. sju enheter hver dag på fest drikker han ikke mer enn andre og han blir sjelden full, men han er jo beruset. Det plager meg fordi det er usunt og fordi det ødelegger for min nattesøvn da han sover mye mer urolig når han har drukket. Og snorker mye mer. Og så syns jeg det er altfor mye på generelt grunnlag. Anonymkode: 655b5...90e
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Hvis vi anslår det høyeste tallet du har på hverdager (2+6+9 enheter) altså 17 enheter i uka, så er det i overkant av hva som er greit. Å drikke så mye som du beskriver i feriene er direkte fyll, spør du meg. Anonymkode: 49126...7da
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 2 pils en ukedag er uproblematisk, men inntaket i helgene er mye. Hva med et kompromiss om å drikke enten fredag eller lørdag? Last ned en app hvor du registrere alkoholforbruket hans. Søk på 'alkoholenhet' i Google store. Registrer alt han drikker Anonymkode: 9b3f7...de4
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: 2 pils en ukedag er uproblematisk, men inntaket i helgene er mye. Hva med et kompromiss om å drikke enten fredag eller lørdag? Last ned en app hvor du registrere alkoholforbruket hans. Søk på 'alkoholenhet' i Google store. Registrer alt han drikker Anonymkode: 9b3f7...de4 Takk for forslag. Hadde nok heller sett at han drakk begge, men færre enheter. Koser meg selv gjerne med 1-2 glass vin fredag og lørdag, og er på ingen måte avholds, men forstår ikke denne mengden. Anonymkode: 655b5...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå