Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Tror du SD kommer til å gjøre et brakvalg? Anonymkode: 93c27...a45
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror du SD kommer til å gjøre et brakvalg? Anonymkode: 93c27...a45 Dom två frågorna hör inte ihop. Anonymkode: 52c8d...518
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 22 minutes ago, Anonym bruker said: Dom två frågorna hör inte ihop. Anonymkode: 52c8d...518 Det gjør de. Anonymkode: 93c27...a45
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 Svenskene er dumme hva gjelder innvandring. De mener det er god og snill men dessverre er de bare dumsnill. Jeg tror at mange har våknet og siden det er minst like fy fy å si at man stemmer for SD som FrP i Norge vil mange ikke si noe med ord men med krysset de setter. Anonymkode: b13cf...7bc
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 Sverige må heller tenke på løsningene på problemene. Det er mye politikk og økonomi her. Et tidligere industrisamfunn som må tilpasse seg. Arbeidsplasser er flyttet ut av landet og små og mellomstore byer ligger uten sine tidligere hjørnesteinsbedrifter. Tiden har forandret seg siden 1900-tallets glansdager. Jeg drømmer om at Sverige med sin høyt utdannede befolkning, gode skolesystem og god teknisk kompetanse blir verdensledende på miljøvennlig og bærekraftig teknologi og innovasjon. Jeg ønsker alt det beste for Sverige, og håper at ikke ekstremister fra øst og vest og høyre og venstre klarer å splitte folket. Anonymkode: 18cc8...7eb
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 7 minutes ago, Anonym bruker said: Sverige må heller tenke på løsningene på problemene. Det er mye politikk og økonomi her. Et tidligere industrisamfunn som må tilpasse seg. Arbeidsplasser er flyttet ut av landet og små og mellomstore byer ligger uten sine tidligere hjørnesteinsbedrifter. Tiden har forandret seg siden 1900-tallets glansdager. Jeg drømmer om at Sverige med sin høyt utdannede befolkning, gode skolesystem og god teknisk kompetanse blir verdensledende på miljøvennlig og bærekraftig teknologi og innovasjon. Jeg ønsker alt det beste for Sverige, og håper at ikke ekstremister fra øst og vest og høyre og venstre klarer å splitte folket. Anonymkode: 18cc8...7eb I løpet at 5 år har Sverige tatt imot 600.000 flyktninger og asylsøkere. F.eks, av 162.000 asylsøkere som kom i 2015 fikk mindre enn 500 jobb. https://www.dagbladet.no/nyheter/162-000-asylsokere-kom-til-sverige-i-fjor-under-500-fikk-jobb/60146572 Fortsetter det slik blir det total kollaps. Anonymkode: 93c27...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå