Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Og ble veldig usikker på om jeg skal gå! Saken er den at han jeg har en date med er 33, jeg er 45... og han ser slik ut - bare yngre! Seriøst, han ligner DiCaprio i en tidlig film. Jeg tør ikke ta med meg mamma kroppen min som har født 3 barn og gå og møte ham. Han var ute etter "eventyr", det betyr vel sex.... Anonymkode: d7a33...1a0
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Ja, det betyr sex. Og han har vel sett bilde av deg, så da tenker han nok at du duger til det. Men menn som har slike annonser ligger med hva som helst (og det var ikke fornærmende ment mot deg, snarere ham!). Anonymkode: d13de...756
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Hadde ikke giddet å utsette meg selv for mindreverdighetskompleks for at han skal få seg et ligg.. Anonymkode: 7376b...728
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 Han høres ekkel og enkel ut. Anonymkode: 0bfa7...e6e
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #5 Skrevet 21. august 2018 Jeg meldte forfall. Tinder er et merkelig sted... Anonymkode: d7a33...1a0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #6 Skrevet 21. august 2018 Det kommer jo an på hva du selv er ute etter? Hvis det bare er en å ha sex med i ny og ne (og så gjør det vel ikke noe at han er ung og lekker...) eller et mer varig forhold? Mange unge menn går etter kvinner i førtiårene nå, det er ikke uvanlig. Sannsynligvis er det fordi kvinner i den alderen vet bedre hva de vil, er mer selvsikre og tar for seg, i motsetning til (noen) yngre kvinner som er mest opptatt av hvordan de tar seg ut i ulike posisjoner. Selvfølgelig skal du ikke møte noen du ikke har lyst til å møte, men jeg ville ikke la meg stoppe av aldersforskjellen hvis jeg var deg. Han har vel sett ett bilde av deg? Og hvis det å være ung og stram var det viktigste for ham, så hadde han vel neppe bedt en i førtiårene på date? Men hvis du er ute etter mer enn "eventyr", så er det jo ikke noe for deg uansett. Anonymkode: f7eb7...74c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #7 Skrevet 21. august 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kommer jo an på hva du selv er ute etter? Hvis det bare er en å ha sex med i ny og ne (og så gjør det vel ikke noe at han er ung og lekker...) eller et mer varig forhold? Mange unge menn går etter kvinner i førtiårene nå, det er ikke uvanlig. Sannsynligvis er det fordi kvinner i den alderen vet bedre hva de vil, er mer selvsikre og tar for seg, i motsetning til (noen) yngre kvinner som er mest opptatt av hvordan de tar seg ut i ulike posisjoner. Selvfølgelig skal du ikke møte noen du ikke har lyst til å møte, men jeg ville ikke la meg stoppe av aldersforskjellen hvis jeg var deg. Han har vel sett ett bilde av deg? Og hvis det å være ung og stram var det viktigste for ham, så hadde han vel neppe bedt en i førtiårene på date? Men hvis du er ute etter mer enn "eventyr", så er det jo ikke noe for deg uansett. Anonymkode: f7eb7...74c Har faktisk registrert det du sier, at det ikke er noen ulempe å ha kommet litt opp i alder. De på 30-35 er villige nok... Men jeg er ikke ute etter 2 timer og litt tilfeldig sex med en fyr som ikke bor her i området engang, jeg er jo ute etter å møte noen som jeg kan se igjen flere ganger. Anonymkode: d7a33...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå