Gå til innhold

Sende mail etter jobbintervju..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på jobbintervju i går. Latterlig nervøs og føler i etterkant av intervjuet at jeg "snakka meg bort" og ikke fikk sagt det jeg ville. Dette er en jobb jeg har veldig lyst på, og i går fikk jeg ikke sove pga tanker rundt dette. Så kom jeg inn på tanken om å sende en mail å forklare dette og samtidig svare bedre for meg på et par spørsmål. 

Er det innafor, eller har jeg brukt opp sjansen min og bare bør avvente svar nå?🙈

Anonymkode: 2e5ff...c79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke send epost. Det vil ikke slå positivt ut. Du må bare vente nå.

Anonymkode: ed29f...385

Skrevet

Nei nei nei. Gjort er gjort. Se på det som en erfaring. Mailer som det blir bare pinlig, du nedsnakker deg selv. 

Anonymkode: 4eee5...cd6

Skrevet

Nei, ikke gjør det

Anonymkode: 3cb27...dc3

Skrevet

Okej, takk for svar. Var egentlig det jeg tenkte.. da får jeg bare krysse fingrene og håpe at jeg gjorde det litt bedre enn jeg tror selv🙈🤞

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okej, takk for svar. Var egentlig det jeg tenkte.. da får jeg bare krysse fingrene og håpe at jeg gjorde det litt bedre enn jeg tror selv🙈🤞

Ofte er det sånn, at man selv tror man har gjort et veldig dårlig inntrykk, fordi man bare husker de pinlige (tror man selv) tingene man har sagt. Menscde som intervjuet har et helt annet inntrykk. Krysser fingrene!

Anonymkode: 91c33...1b5

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ofte er det sånn, at man selv tror man har gjort et veldig dårlig inntrykk, fordi man bare husker de pinlige (tror man selv) tingene man har sagt. Menscde som intervjuet har et helt annet inntrykk. Krysser fingrene!

Anonymkode: 91c33...1b5

Tusen takk, håper du har rett!😊🤞

Skrevet

Ofte ser vi at kandidaten er nervøs også og justerer inntrykket etter det. Siste jeg ansatte var definitivt den mest nervøse, men også den som var mest motivert for jobben. 

Anonymkode: 7bdda...fdf

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk jobben, datt en kontrakt i postkassa i dag!! 

Så da gikk det bedre enn jeg trodde, og veldig glad for svar her og at jeg ikke falt for fristelsen til å sende mail. 

Takk alle sammen😊

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk jobben, datt en kontrakt i postkassa i dag!! 

Så da gikk det bedre enn jeg trodde, og veldig glad for svar her og at jeg ikke falt for fristelsen til å sende mail. 

Takk alle sammen😊

Gratulerer! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...