Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Har fått meg ny kjæreste, og det ligger litt i kortene at vi kommer til å ha sex for første gang i helgen. Han har hintet en del om at han vil smake på meg (dere skjønner hva jeg mener) dette gjorde aldri han jeg var med før. (Bare vært med en annen) Jeg har jo lyst, men er livredd for å lukte. Samtidig blir det flaut å skulle be om å få låne dusjen, eller vaske meg med våtservietter. Ser for meg at det ikke gir noen god smak. Blir jo å dusje før jeg drar dit, men hvor lang tid tar det før man begynner å lukte/smake rart? Huff dette føles kleint. Anonymkode: a4902...7d4
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Ta med deg en tørrklut i veska, så går du på badet og vasker deg før det blir «action». Men tror problemet bare er et problem for deg og ikke han... 😊 Anonymkode: 103ca...b40
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Ja, vask deg på badet med tørrklut du har med i pose i veska. Grundig vask før du drar dit. Evnt vask deg etter du har vært på do. Anonymkode: 3ef1e...05f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 Hvis du har normal hygiene og vasker deg før du drar er det null stress, altså! Anonymkode: 524a9...171
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 Huff jeg kjenner at jeg gruer meg altså. Jeg har jo som sagt lyst, men er så redd for å lukte eller smake vondt. Får vel bare ta med klut da. men vaske med såpe eller vanlig vann då eller? Blir jo litt teit å skulle smake lano liksom 😂 Anonymkode: a4902...7d4
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 Jeg forstår deg, er sånn selv... Men se på det sånn her, hvor mange menn tror du at skyller pi..en i vasken før en eventuell avsugning for å være «grei» med daten sin? 😂😉 Just say’n... En dusj og vask hjemme før avreise burde jo holde (Men personlig så hadde jeg nok dratt over med en klut og vann like før action) Anonymkode: 5a875...cfd
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 Du har fått gode råd, men jeg vil for ordens skyld minne deg på at du ikke må gjøre noe som helst som du ikke har lyst til. For meg er oralsex veldig intimt og jeg hadde neppe vært komfortabel med å hverken gi eller få det første gang. Men det er klart, er stemningen der så er det supert, men du trenger som sagt ikke bekymre deg. Vil du ikke, sier du bare nei. Og så er det lov å ombestemme seg etterhvert også. Anonymkode: 10ba1...bb4
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #8 Skrevet 15. august 2018 Menn som liker å gi oralsex plages sjeldent av normal lukt. For alle lukter nedentil, sånn er det bare. Ta deg en god, avslappende dusj og vask med vann nedentil. Vasker du mye og ofte med såpe vil det bli ubalanse "der nede" og det vil og bli mer lukt. Men ta det med ro, som sagt; de som liker å gi oralsex plages ikke av normal lukt, det gjelder både kvinner og menn, som både giver og mottaker. Slapp av og nyt det. Anonymkode: 86c96...d48
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #9 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Menn som liker å gi oralsex plages sjeldent av normal lukt. For alle lukter nedentil, sånn er det bare. Ta deg en god, avslappende dusj og vask med vann nedentil. Vasker du mye og ofte med såpe vil det bli ubalanse "der nede" og det vil og bli mer lukt. Men ta det med ro, som sagt; de som liker å gi oralsex plages ikke av normal lukt, det gjelder både kvinner og menn, som både giver og mottaker. Slapp av og nyt det. Anonymkode: 86c96...d48 Men som den som skrev over meg skrev; er du ikke klar for det eller absolutt ikke vil, så la vær. Men det som må til for å ha et godt sexliv er god kommunikasjon. Anonymkode: 86c96...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå