Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Er det veldig uvanlig å gå rundt naken hjemme, i bare nettoen? Vi er fire stk. Anonymkode: a2274...0b0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Jeg gjør det ikke av hensyn til tennåringssønnen og ellers innsyn fra naboer. Men jeg kler av meg mest mulig da, så bruker å laffe rundt i trusa og tshorte. (Og er jeg på hotell el.l så ryker alle klærne i det samme jeg kommer inn døra!) 10 åringen er også rask med å få av seg når hun er hjemme, går som regel bare i trusa. Mann og eldstemann er godt påkledd uansett Anonymkode: 9d27d...b81
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Nakne trenger ingen å være. Det er streng forbudt å sitte noe sted i mitt hus med bar rompe. Utover det flyr gutta gjerne i bare trusa hele dagen, og eldste i morgenkåpe og truse Anonymkode: a2f93...83e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nakne trenger ingen å være. Det er streng forbudt å sitte noe sted i mitt hus med bar rompe. Utover det flyr gutta gjerne i bare trusa hele dagen, og eldste i morgenkåpe og truse Anonymkode: a2f93...83e Strengt forbudt faktisk 😂 Det må være litt slitsomt å ha det så rigid. Her i huset er det strengt forbudt å stjele, være slem og sånne ting. Om man aller nådigst setter rumpa nedpå sofaen for å tre på seg trusen når man er 4 år, så lever jeg godt med det altså 😅 Anonymkode: 528a7...8b6
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Strengt forbudt faktisk 😂 Det må være litt slitsomt å ha det så rigid. Her i huset er det strengt forbudt å stjele, være slem og sånne ting. Om man aller nådigst setter rumpa nedpå sofaen for å tre på seg trusen når man er 4 år, så lever jeg godt med det altså 😅 Anonymkode: 528a7...8b6 Rigid nei? På ingen måte! De kan hoppe i sofaen og spille ball inne, de kan klatre på kjøkkenbenken og de kan kline med maling som de vil. Men rumpelukt i sofaen? Kommer ikke på tale! Anonymkode: a2f93...83e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 Ja, her er nakenhet naturlig. Tenker at mine to gutter (på 6 og 1år) skal få lære seg hva som er «normalen» med kropp. ...og er man nydusjet så er det tilogmed lov å sitte på sofaen 😂 Det er da stort sett når vi er ferdig badet eller dusjet at man vaser litt naken rundt, mens man finner frem klærne man glemte å finne frem før man dusjet Anonymkode: 378e7...481
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Strengt forbudt faktisk 😂 Det må være litt slitsomt å ha det så rigid. Her i huset er det strengt forbudt å stjele, være slem og sånne ting. Om man aller nådigst setter rumpa nedpå sofaen for å tre på seg trusen når man er 4 år, så lever jeg godt med det altså 😅 Anonymkode: 528a7...8b6 Er det virkelig rigid å ikke ha rumpa bar i sofaen? Anonymkode: 54c31...da6
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 Jeg går naken etter dusjen inn på soverommet om det bare er meg og barna hjemme. Gutten på 8 kniser seg skakk om han ser meg men det får han bare gjøre. Jeg vandrer ikke mye rundt og jeg tvinger ham ikke til å se. Selv er han blitt mega sjenert og skjuler kroppen sin for alle. Søsteren hans er mye mer avslappet, men siden han kniser og erter er hun gjerne ikke sein til å kle på seg. Det har komt etter de startet svømming med skolen, så jeg går ut fra at det blir ertet i guttegarderoben. Om jeg er helt alene kan jeg gjerne vasse litt mer naken rundt, men det er ikke så ofte. Anonymkode: 674fc...390
Rabbenreka Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 Her elsker ungene å gå nakne. Vi pleier ikke gjøre det, oss foreldre, men må innrømme at jeg går mer naken nå enn før fordi ungene er så åpne så tenker jeg at jeg kan være det også. Og mannen har nå ingen problem med å skifte eller dusje når vi ser, takket være ungene det også. Og sitte naken på sofaen gjør eldste hver morra da hun står opp siden hun sover naken så det gjør meg ingenting 😊
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #10 Skrevet 14. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Rigid nei? På ingen måte! De kan hoppe i sofaen og spille ball inne, de kan klatre på kjøkkenbenken og de kan kline med maling som de vil. Men rumpelukt i sofaen? Kommer ikke på tale! Anonymkode: a2f93...83e Rumpelukt ?? 😂 Anonymkode: 0cf84...e68
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #11 Skrevet 14. august 2018 Jeg går naken rundt når jeg skal skifte klær. Noen ganger i stua og kjelleren for å finne det tøyet jeg skal ha på meg. Men det er mye innsyn her, så jeg er rask med å løpe rundt hehe Anonymkode: 0cf84...e68
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #12 Skrevet 14. august 2018 Men er det ingen som sitter naken hele kvelden mens dere ser på tv eller leser? Anonymkode: a2274...0b0
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #13 Skrevet 15. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men er det ingen som sitter naken hele kvelden mens dere ser på tv eller leser? Anonymkode: a2274...0b0 Det er jo bare ekkelt. Hvorfor skal man det? Anonymkode: 54c31...da6
Pobie Skrevet 15. august 2018 #14 Skrevet 15. august 2018 Mannen går gjerne i undertøyet, jeg liker best å være påkledt, men går som regel i joggebukse og t-skjorte, evt shorts hvis det er varmt. Toåringen går gjerne i bare bleie hvis det er varmt, eller bleie og t-skjorte hvis det er for kaldt med kun bleie. Men sjelden at noen av oss går naken, annet enn til og fra dusjen.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #15 Skrevet 15. august 2018 Jeg kan gå rundt i huset i tskjorte og truse, men aldri helt naken annet enn til/fra dusj. Barna i kun truse. Og hos meg er det også forbudt å sitte med bar rompe i stoler og på sofa. Ikke for lukta, men for bakteriene som nødvendigvis må være i rumperegionen, enten man er nydusja eller ei. Anonymkode: 4120c...bce
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #16 Skrevet 15. august 2018 Går ikke naken rundt hjemme nei. Og det er ikke slik at jeg lage et anstrengt forhold til kropp for barnet, men hun har ikke behov for å se INN i rumpa mi når vi er hjemme. Hvis hun er nysgjerrig på den kan hun se den i dusjen. Ellers bruker jeg bikini/undertøy hjemme om det er veldig varmt. Også liker jeg ikke tanken på å skulle ha besøkende sittende i sofaen hvor vi har sittet kliss naken, så nei, da har vi på oss truser. Anonymkode: 994ec...302
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #17 Skrevet 15. august 2018 Mannen hadde gått naken hele døgnet om han kunne. Tror egentlig han er nudist. Bryr seg generelt lite. Jeg liker å dekke meg til noe, men går gjerne lettkledd. Ungene går helst nakne som faren, men jeg har satt en regel om minimum truse/bokser på alle. Liker ikke bakteriene som blir gnidd utover, samt vi har et nabobarn som har det med å gå rett inn. Alle går nakne eller med et håndkle rundt seg mellom bad og soverom, og ungene ser oss nakne på badet. Anonymkode: 19ca8...864
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #18 Skrevet 15. august 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Rumpelukt ?? 😂 Anonymkode: 0cf84...e68 Rumpelukt ja! Den svette klamme lukta fra rumpa. Det er så utrolig ekkelt! Sønnen min har et leketelt med masse bamser. Hadde en kompis over og de fant ut at å kle av seg var lurt. Inni teltet, oppå alle bamsene, der satt kompisen! Kliss naken! Og det Stinka rumpe inni teltet!!! Utrolig ekkelt! En rumpe som har bæsja flere ganger og lekt ute i mange timer lukter ikke godt altså! Anonymkode: a2f93...83e
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #19 Skrevet 15. august 2018 Kan rusle litt frem og tilbake fra badet, eller når jeg har stått opp. Men vil ikke sitte på noe uten truse. Basic hygiene. I hvert fall nå som gravid når mengden utflod har blitt latterlig 3-åringen kan være litt naken, men prøver å ha på han boxer mesteparten av tiden. Igjen, hygiene. Anonymkode: e9976...a6e
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #20 Skrevet 15. august 2018 Jeg står opp naken, og det hender jeg går gjennom huset for å hjelpe et barn med noe, slå på kaffemaskinen eller hente rent undertøy fra vaskerommet f.eks. før jeg går i dusjen. Eller at noen roper på meg før jeg er tørr nok til å kle meg, så går jeg naken eller med håndkle rundt meg. Men jeg kler aldri av meg for å gå naken, det er alltid i forbindelse med soving, dusjing eller skifting. Anonymkode: 5b2e5...825
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #21 Skrevet 15. august 2018 8 hours ago, Anonym bruker said: Det er jo bare ekkelt. Hvorfor skal man det? Anonymkode: 54c31...da6 Hvorfor går folk på nudiststrad? Er det ekkelt også? Anonymkode: a2274...0b0
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #22 Skrevet 15. august 2018 Helt naken er jeg ikke, men kan bruke mannen si t skjorte og kaste trusa. Går ofte i bh og truse. Bryr meg ikke om naboen ser meg heller. Hva er forskjellen på det og bikini på ei strand liksom? Anonymkode: 432af...5b5
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #23 Skrevet 15. august 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo bare ekkelt. Hvorfor skal man det? Anonymkode: 54c31...da6 Mannen og jeg har nakendater innimellom, da er vi naken hele kvelden, spiser og ser film i sofaen😉 Til de datene har vi riktignok laken på, fordi det vanligvis også innebærer massasje med krem eller olje, og det fører jo som kjent til andre ting😅 Så nei, her er det ikke ekkelt å være naken i sofaen, men vi prøver å unngå gris i sofaen. Samtidig hender det at vi blir spontane, da er det uten laken🙈😂 Anonymkode: 9980c...7e4
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #24 Skrevet 15. august 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo bare ekkelt. Hvorfor skal man det? Anonymkode: 54c31...da6 Det er ikke ekkelt. Men det er kaldt. Anonymkode: 241c7...9d2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #25 Skrevet 15. august 2018 30 minutes ago, Anonym bruker said: Det er ikke ekkelt. Men det er kaldt. Anonymkode: 241c7...9d2 Det er bare å sette ovnen på 27 grader. Anonymkode: a2274...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå