Gå til innhold

Bakteriell vaginose, smittsomt??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk spiral for 3 måneder siden ca om det har noe å si. Jeg tenkte jeg kunne fått bakteriell vaginose av hyppig bading i sommer, som i tillegg har vært varmt og bakteriefullt. Jeg tar inn mye vann, som bruker litt tid på å komme ut igjen. Men så står det så mye forskjellig. Kan jeg smitte andre menn med det, og de igjen andre damer? Kan jeg bli smittet av en mann f.eks? 

Anonymkode: b8b1d...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bakteriell vaginose regnes ikke som en seksuelt overførbar sykdom i heterofile forhold. Tilstanden kan smitte ved sex mellom kvinner, og forekommer også hos kvinner som ikke er seksuelt aktive. 

 

Står det på Vitus apotek sine sider ;)

Anonymkode: e26d0...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bakteriell vaginose regnes ikke som en seksuelt overførbar sykdom i heterofile forhold. Tilstanden kan smitte ved sex mellom kvinner, og forekommer også hos kvinner som ikke er seksuelt aktive. 

 

Står det på Vitus apotek sine sider ;)

Anonymkode: e26d0...0ca

Med andre ord, om han dypper den først i deg og så i ei til , uten å vaske den først så kan det «smitte»... 😏

Anonymkode: 5f111...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye mulig. Så mye erfaring har jeg ikke med det der. Men står masse om bakteriell vaginose om man googler det. 

Men det er vel ganske nasty å ha sex med en så gå og ha sex med en annen uten å vaske seg først 🙈 men hver sin smak...

Anonymkode: e26d0...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...